Strona 3 z 7
: śr lut 11, 2009 11:19 pm
autor: ciemol
jest gdzies fajny opis jak czytac mapy?
: śr lut 11, 2009 11:20 pm
autor: ciemol
i co powiecie o tym?
: śr lut 11, 2009 11:46 pm
autor: turbomaniak
1 bar i sportowy walek powinny ci dac okolo 150 KM, tyle mozna powiedziec ogolnie. Wszystko zalezy od stanu silnika, wystrojenia itd.
I pamietaj ze sama turbina niewiele ci pomoze chyba ze bedziesz ladowal 1.5 bara albo wiecej, wiec nie pytaj ile bedziesz mial mocy na danej turbinie tylko ile twoj silnik jest w stanie przyjac z tej turbiny powietrza
: śr lut 11, 2009 11:53 pm
autor: ciemol
ja od jakiegos czasu pytam jak odczytywac moc z mapy, wszyscy wiedza ale nikt nie pisze

: śr lut 11, 2009 11:53 pm
autor: DeviL
turbomaniak pisze:1 bar i sportowy walek powinny ci dac okolo 150 KM, tyle mozna powiedziec ogolnie. Wszystko zalezy od stanu silnika, wystrojenia itd.
I pamietaj ze sama turbina niewiele ci pomoze chyba ze bedziesz ladowal 1.5 bara albo wiecej, wiec nie pytaj ile bedziesz mial mocy na danej turbinie tylko ile twoj silnik jest w stanie przyjac z tej turbiny powietrza
napisalem to samo na poprzedniej stronie

: śr lut 11, 2009 11:54 pm
autor: DeviL
ciemol pisze:ja od jakiegos czasu pytam jak odczytywac moc z mapy, wszyscy wiedza ale nikt nie pisze

Masz napisane wiele razy ,a dalej nie czaisz , przespij sie i jutro poczytaj poprzednie strony

: czw lut 12, 2009 1:04 am
autor: ziuzio
ciemol pisze:ja od jakiegos czasu pytam jak odczytywac moc z mapy, wszyscy wiedza ale nikt nie pisze

Już ktoś wspominał, ale pewnie przeoczyłeś
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch101.html
: czw lut 12, 2009 1:22 am
autor: turbomaniak
Racja Devil, tylko ze ja mu napisalem to co chcial uslyszec czyli ile konikow bedzie mial:)
: czw lut 12, 2009 6:17 pm
autor: ciemol
szukałem tego engine analyzera, niestety potrafie znalezc tylko demo w ktorymw sumie gowno mozna zrobic
: czw lut 12, 2009 6:46 pm
autor: DeviL
Widocznie slabo szukales

przegladnij z 50 stron na googlu to moze znajdzie sie cos
: sob lut 14, 2009 12:18 pm
autor: ciemol
dorwałem engine analyzer pro, fajna zabaweczka
szkoda tylko ze trzeba znac wartosci ktore raczej ciezko bedzie znalezc, jak np srednice zaworu, kompresje itd itp...
: sob lut 14, 2009 1:31 pm
autor: wsk
Te co wymieniasz to jeszcze sa do zdobycia:D:D:D
: sob lut 14, 2009 2:03 pm
autor: ciemol
jakby ktos miał jakiekolwiek dane, prosze pisac, wymagane sa dosyc szczegołowe, jak skompletuje obrobie w programie i wrzuce jednak bez danych nic nie zrobie
: pn lut 23, 2009 4:08 pm
autor: ciemol
po dłuzszej przerwie wracam do zabawy, i powiedzcie mi czy to dla tych parametrow tak jakjest policzone dmuchnie 180km? bo mi wychodzi ze tak
zapas niby jest na wiecej ale bedzie coraz bardziej za mape wychodzic z lewej strony przy wyzszym cisnieniu, jakies to ma znaczenie? bo surge point jak sie podliczy i linie pociagnie to nigdy go nie przekroczy
: śr lut 25, 2009 1:12 pm
autor: ciemol
nikt nie jest w stanie sie wypowiedziec?