Strona 3 z 7
: śr maja 06, 2009 9:48 am
autor: wsk
To licho

, raczej nie ma sensu. Czyli alternatywnie motor z PGT

.
: śr maja 06, 2009 9:55 am
autor: BARTEKcoupe
korby i tłoki są tak samo mocne jak w 1,4 turbo więc moim zdaniem można startować w większe moce niż 200km
: śr maja 06, 2009 10:01 am
autor: ZibiUT
Po zfrezowaniu juz nie są. podobno pękają półki miedzy pierścieniami.
Wszystko jeszcze zalezy czy to bedzie 1 bar z VL7 czy z T28 czy T3
: śr maja 06, 2009 10:11 am
autor: wsk
Najprawdopodobniej z gt28 lub gt25 ale to sie jeszcze okaze co i jak. Bo z pgt da rade na 1.4 bara. Hmmm... w sumie sam nie wiem

. Bartekcoupe na jakim cisnieniu smigasz???
: śr maja 06, 2009 10:18 am
autor: mrowczan
ihi na 1,4 bara? powodzenia

Jak T28 w PGT konczy sie na 1,25

: śr maja 06, 2009 10:19 am
autor: wsk
Czemu tak slabo tylko 1,25??? Ale nie chodzi mi ze turbo ihi z punto da rade tylko ze motor wytrzyma.
: śr maja 06, 2009 11:28 am
autor: BARTEKcoupe
doładowaniem steruje narazie seryjny ebc, czyli jest 1,2-1,3b i w piku 1,6b
: śr maja 06, 2009 1:08 pm
autor: ZibiUT
Ja mam T25 przy 1,3 i u mnie turbo pompuje teraz 1,5 w piku na początku a potm na 1,2-1,25 się ustawia i starcza do końca.
Co do tego 1,6 to przy 200 KM bedzie naprawde fajnie latać. U mnie teraz z rolki na dwójce nie mam trakcji a na 3 potrafi się poderwać na gumach 195/45 R15 Toyo T1R
: śr maja 06, 2009 11:23 pm
autor: wsk
Zaryzykuje, chyba, zobaczymy co z tego bedzie

: sob maja 09, 2009 10:14 am
autor: wsk
Postanowiłem nie ruszac tloków, dam grubsza uszczelke robiona na zamowienie( jaka ma byc jej grubosc zeby uzyskac dany stopien sprezania jak to policzyc???). Jaka w tym silniku jet dokladnie srednica i skok tloka oraz dlugosc korbowodu???
: sob maja 09, 2009 11:59 am
autor: lukasz1t
Stopień sprężania to jest stosunek objętości cylindra gdy tłok jest w DMP do objętości gdy tłok jest w GMP. Musisz po prostu dokładnie zmierzyć objętość cylindra oraz głowicy. Możesz próbować wszystko pomierzyć, ale są też inne sposoby, choć chałupniczymi metodami to raczej ciężko będzie

: sob maja 09, 2009 1:57 pm
autor: goofer007
: sob maja 09, 2009 3:09 pm
autor: lukasz1t
Wydawałoby się, że to takie proste, ale stopień sprężania zależy również od kształtu samej głowicy. Niby wiele nie powinno się różnić, ale jednak...
Z resztą kolega chce sprawdzić o jak się zmieni stopień sprężania, a to można nieco inaczej potraktować

: sob maja 09, 2009 11:00 pm
autor: wsk
O kurde a myslalem ze to bedzie prostsze, bo cos szukalem na ten temat na street racing i normalnie jakos koles tam powyliczal na przykladzie jakiegos motoru z BMW ze np. tam 1,7mm to jakis tam 2,5mm jakis tam itd. cos takiego.
Re: [PGT] 1.4 - 1.6
: ndz maja 17, 2009 9:24 pm
autor: wsk
Kolejen pytanko czy jest mozliwosc dolozenia natrysku oleju na denko tłoków??? Bo kiedys widziałem w audi takie cus byla taka jakby listwa przez caly blok (takiego typu jak jest w silniku chyba fire albo w alfie w glowicy doprowadza olej do smarowania wałka rozrzadu.