koła

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

turbomaniak pisze:Zibi pytanko do ciebie, przy jakich obrotach masz pelne doladowanie i przy jakich obrotach wstaje twoje turbo np. na trzecim biegu?
Wstaje około 2800 ale pełne doładowanie ma przy 3600-3800 .
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Obrazek

a tak wstaje T3 z fiata coupe w silniku 1.6dohc , silnik niewystrojony zalany na wiekszych wtryskach , ebc poki co tez nie podkrecone w ecumasterze , sadze ,ze wstawanie od jakis 2200-2300 obr jest niezle jak na to turbo i ta pojemnosc , moznaby rzec wstaje jak w 2.0t :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

u mnie było tak:


3bieg
żeliwko .64

Obrazek

różowa linia to ciśnienie ok 2,5v to przekroczenie 0

wstawała jak widać 3300 max - 1 bar przy ok 4300


teraz na .48 jest różnica, spokojnie jeżdżąc zaczyna ładować, jadąc na 5tce przy 2,5tyś obr lekko mocniej dociśnie się gaz i już jest ciśnienie, nie da się jechać szybciej niż ok 3tyś 5ty bieg żeby nie ładowało


Ciekawi mnie jak będzie z utrzymywaniem doładowania do końca, na .64 do ponad 6tyś trzymało 1.3-1.4 bara
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

Obrazek
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ta sprezarka to raczej podróba t25 i moze długo nie pochodzić.
Wymiary ma dobre.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

o garretta coś ciężko może zrobić k14 ?

nie wiem co z tym dalej :?
Obrazek
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

rozebrałem to k14 i okazało sie że przycierał wydechowy wirnik i spisałem numery z niej może teraz coś znajde na jej temat;

KUND.-NR.: 068 145 703L
ATL.-NR.: 89 743 0271
AUSF.-NR.: K14 6082
Załączniki
wydech.jpg
wirnik.jpg
Obrazek
Awatar użytkownika
ostry
Zaawansowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 6:32 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bystrzyca Kł.

Post autor: ostry »

nic nie znalazłem ciekawego o tej turbinie :(

można zamontować sobie takie coś a uno (o te stabilizatory i drążki chodzi) ?
Obrazek
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

to poprostu jest inny system zawieszenia jakieś japońskie pewienie wielowachaczowe :roll:
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
ODPOWIEDZ