Strona 3 z 13

Re: Ecu master podłączenie!!!

: śr mar 31, 2010 9:23 am
autor: adrian055
aha dzieki za odp, czyli deflection narazie nie musze podpinac, jesli nie bede miał mapa narazie? sama przeplywke podpinam i juz;>?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: śr mar 31, 2010 9:36 am
autor: Lui
deflection musi być, możesz też pod niego przepływkę podłączyć, czyli wyjście z przepływki na deflection i analog in

Re: Ecu master podłączenie!!!

: śr mar 31, 2010 9:53 am
autor: ZibiUT
Lui pisze:deflection musi być, możesz też pod niego przepływkę podłączyć, czyli wyjście z przepływki na deflection i analog in
W det3 nie ma już wejścia deflection a każde z wejść analogowych moze być deflection a tak naprawde teraz nazywa sie to LOAD. Najcześciej w takie sytuacji jednak łaczy się TPSa jako deflection czyli pin 53 do analog 2 in.

Można też sygnał odczytywany z przepływki zastosować jako deflection. wtedy w setup->setup tables jako load daje się analog 1 in

Re: Ecu master podłączenie!!!

: śr mar 31, 2010 7:52 pm
autor: Lui
imo tps tylko w wolnossących można dać, przy turbo najlepiej map, a od biedy tps
nie jest problem podpiąć się pod mapa w kompie

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz kwie 04, 2010 10:29 am
autor: adrian055
ma ktos moze mape Paliwa do PGT jak wyglada orientacyjnie wypełniona na turbinie t28??

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz kwie 04, 2010 12:56 pm
autor: JARO_Cz-wa
adrian055 pisze:ma ktos moze mape Paliwa do PGT jak wyglada orientacyjnie wypełniona na turbinie t28??
To się nieda tak orientacyjnie, bo każdy silnik jest w innym stanie, może mieć inny wałek rozrządu ,inaczej zbudowany dolot, wydech, inne wtryski, inną pompę paliwa. Więc suma sumarum można przyjąć, że jak masz identyczne wtryski jak ktoś kto podeśle Ci mape, to dasz rade odpalić auto i "dotoczyć się delikatnie" na strojenie, bo jeżdżąc na takiej "orientacyjnej" mapie możesz zajechać silnik :wpysk:

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz kwie 04, 2010 1:22 pm
autor: dj_o
Na właśnie, na podciśnieniu to chyba przy większych wtryskach tylko wolne są do poprawienia, ale później na doładowaniu to już trzeba konkretniej się pobawić...Faktycznie taka mapa może być już podstawą do finalnego strojenia :wink:
A tak btw. to początek zabawy jest bardzo uzależniony od stanu Twojej przepływki i filtra powietrza - nawet nie masz pojęcia jak bardzo to ustrojostwo reaguje na różnej maści doloty... W motronicu HLM jest najbardziej czułym elementem, który może Ci przysporzyć najwięcej problemów... Ale od czego jest konwersja na map :wink:

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz kwie 04, 2010 2:06 pm
autor: adrian055
koledzy dzieki za odp , to wiem ze wszystko jest zalezne o ww elementow tylko chcialem zobacyzc jak mniejwiecej wyglada, a co do mapa to bedzie trzeba go zalozyc na dniach

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw lip 01, 2010 8:53 pm
autor: simon1989
Ecumaster det II u mnie w ogole nie widzi obrotow=0. Jaka moze byc przyczyna? Napiecie na wolnych obrotach przewodu, ktory mam podlaczyc jako obroty(7pin) wynosi okolo 0.43V. Moze to byc kwestia wersji firmwaru?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw lip 01, 2010 10:45 pm
autor: turbomaniak
Jezeli dobrze kojarze to nie ogarnie tego, chyba zibi pisal gdzies na ten temat, zdaje sie ze problemem bylo 4 kolki symetryczne i jeden dodatkowy korygujacy czyli w sumie 5 :?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt lip 02, 2010 8:10 pm
autor: simon1989
Zawstydze Was, bo uruchomiłem obroty na ecumasterze na tym kole. Co mam zrobic zeby mi sie zapisaly ustawienie z setupu(F5) i po uruchomieniu ponownym programu dalo je sie odtworzyc "jednym kliknieciem":)? Save project as i save log as u mnie nic nie daly.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt lip 02, 2010 8:47 pm
autor: hz10
masz taki czarny znaczek w kształcie scalka , jego naciśnij

Re: Ecu master podłączenie!!!

: sob lip 03, 2010 7:15 pm
autor: ZibiUT
simon1989 pisze:Zawstydze Was, bo uruchomiłem obroty na ecumasterze na tym kole. Co mam zrobic zeby mi sie zapisaly ustawienie z setupu(F5) i po uruchomieniu ponownym programu dalo je sie odtworzyc "jednym kliknieciem":)? Save project as i save log as u mnie nic nie daly.
Nie ma czym, tylko ważne jak masz podłaczone czy przed digiplexem czy za?
Przed moze widzieć obroty ale nie musza one być na 100% takie jak powinny ale moga być zbliżone. Za digi bedzie widzieć obroty dobrze ale nie można sterować zapłonem bez dodatkowego modułu a przecież o to najbardziej chodzi.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: sob lip 03, 2010 7:38 pm
autor: simon1989
Obroty sa za digiplexem. Firmware 1.93MT

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz lip 04, 2010 8:46 pm
autor: ZibiUT
no to to można było już zrobić na starym sofcie bo za digi już są tylko 4 impulsy.
Nadal jednak widzisz tylko obroty i mozesz sterować tylko paliwem co przy turbo czy nawet NA jest niezbędne aby uzyskać max moc i moment oraz aby silnik sie nie rozpadł.