Ecu master podłączenie!!!
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
Tylko czy na pewn, jeżeli teraz mam czas wtrysku PB na wolnych 2,8ms. to jeżeli będzie ful grupa na FI to czas się zmniejszy o 4 razy ?.
z innej beczki do Fi potrzeba IAT CTL TPS MAP w sumie wszystkie wejścia, no zostaje jeszcze map swich Ale je muszę wykorzystać do emulacje analog out dla seryjnego ecu ?.
a gdzie wtedy mam podłączy EGO dla korekcji dawki ?
z innej beczki do Fi potrzeba IAT CTL TPS MAP w sumie wszystkie wejścia, no zostaje jeszcze map swich Ale je muszę wykorzystać do emulacje analog out dla seryjnego ecu ?.
a gdzie wtedy mam podłączy EGO dla korekcji dawki ?
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
Jakby to powiedziec , nie masz gdzie podlaczyc
i nnie przejmuj sie tym, bardziej martil bym sie czasem wtrysku benzyny bo jesli tam dowalisz okolice 500ccm to na wolnych mozesz miec problem w full grupie, swoja droga dlaczego full grupa na fit?

- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
No właśnie wydaje mi się, ze strace kupę czasu a z efektu końcowego i tak nie będę zadowolony.
Drugim wyjściem chciał bym sterować doładowanie, tak aby gorą rosło a nie opadało jak to ma miejsce na MBC
Drugim wyjściem chciał bym sterować doładowanie, tak aby gorą rosło a nie opadało jak to ma miejsce na MBC
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
Do sterowania doladowaniem mozesz uzyc frequency out plus tranzystor
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
A chyba ze jest taka możliwość
, wtedy zrobił bym na Bank fire.
Zrobiłem taka szybka konwersje Maf MAp, i ok pali jedzie niby wszystko ok , Ale to nie jest to, mam takie wrażenie jak by komórek w okolicy wolnych było za mało, nie mogę znaleźć złotego środka. Na wolnych mam komórki -14 a zaraz obok 10/15 i przy delikatnym dodawaniu gazu afr szalej wkurwia mnie to .
I czy w FI będzie podobnie czy to kwestia dobrego dostrojenia
Tak mniej więcej wygląda MAF>MAP jeszcze na wtryskach 350 i MAfie 3cale


Zrobiłem taka szybka konwersje Maf MAp, i ok pali jedzie niby wszystko ok , Ale to nie jest to, mam takie wrażenie jak by komórek w okolicy wolnych było za mało, nie mogę znaleźć złotego środka. Na wolnych mam komórki -14 a zaraz obok 10/15 i przy delikatnym dodawaniu gazu afr szalej wkurwia mnie to .
I czy w FI będzie podobnie czy to kwestia dobrego dostrojenia

Tak mniej więcej wygląda MAF>MAP jeszcze na wtryskach 350 i MAfie 3cale

PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
Odnosnie konwersji maf to map i i wolnych obrotow mozemy porozmawiac przez tel, wszystko sie da zrobic a na fit tego problemu nie bedzie, ale tak czy siak konwersja musi byc zrobiona poprawnie bo jest taki jeden haczyk o ktorym chyba nkt nikt nie wie
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
Znaczy wiesz na tym MAPie jedzie i wszystko gra marchewa się nie świeci, góra jest do dostrojenia ale to male piwo. Najwięcej pierdolenia to wolne obroty , NP ruszam powoli powiedzmy pod górkę na małym gazie lub bez, podciśnienie spada na -03 i huj motor zalany w trupa i gaśnie. Takie detale ale do auta daily jest to nie do przyjęcia .
Zastanawiam się czy nie sprzedać 2 ecu z PGT det3 i nie przejść na EE3 .Ale tam znowu brak korekt po włączeniu AC to tez nie do przyjęcia jak dlamnie .
Zastanawiam się czy nie sprzedać 2 ecu z PGT det3 i nie przejść na EE3 .Ale tam znowu brak korekt po włączeniu AC to tez nie do przyjęcia jak dlamnie .
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
W jaki sposob robiles konwersje, to znaczy ktorej opcji uzyles do zrobienia konwersji?
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
Convert MAf to MAP (use analog out)
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
Czyli ok, to teraz Panie dlugie zbocze i jazda bez gazu z obrotow przynajmniej 3tys to raz, a dwa patrzysz na loga i wartosci an in i an out musza sie pokrywac
Edit: zle napisalem , w tym przypadku nie moga sie pokrywac/nakladac bo masz wieksze wtryski, linia loga in musi byc "rownolegla" out, nie wiem czy teraz lepiej sie wyrazilem
Edit: zle napisalem , w tym przypadku nie moga sie pokrywac/nakladac bo masz wieksze wtryski, linia loga in musi byc "rownolegla" out, nie wiem czy teraz lepiej sie wyrazilem
Ostatnio zmieniony śr lut 28, 2018 9:14 pm przez turbomaniak, łącznie zmieniany 2 razy.
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
mam patrzeć na an in po konwersji
tam nie ma 0v po zmasowaniu nawet nie zwróciłem uwagi na to.
hamowaniem poprawie tylko komórki przy -0.75 co ma wpływ pewno na falowanie czy coś podobnego .

hamowaniem poprawie tylko komórki przy -0.75 co ma wpływ pewno na falowanie czy coś podobnego .
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
Eee, nie bardzo rozumiem o co Ci teraz chodzi
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
bo jeżeli zrobiłem konwersje to analog in ta od mAF jest zmasowana
Dobra może uda mi się jutro zrobić loga to sam zobaczysz
Dobra może uda mi się jutro zrobić loga to sam zobaczysz

PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
Re: Ecu master podłączenie!!!
W det 3 nie musisz podpinac an in do masy, wystarczy ze wybierzesz zero w ustawieniach, co nie zmienia tego ze caly czas mozesz logowac ten sygnal
- punto 1.6
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 371
- Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
- Miejscowość: Przemyśl
- Auto: Inne
Re: Ecu master podłączenie!!!
Jutro jak się uda to przetestuje twoje rady :O . Ale i tak będę chciał spróbować tego FI może faktycznie będzie zadowalająco a może nawet zajebuście 

PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM