
"zatykanie silnika"
- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegumops pisze:chemmist pisze:
co do naszej rozmowy o wałku dziś wymieniłem uszczelke pod deklem i obejrzałem wałek, wygląda ok,
walka to ty tam prawie nie masz
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
- mops
- "Cichociemny"
- Posty: 272
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
- Kontakt:
to jest norma w tych silnikach - powodem sa dosyc twarde sprezyny na zaworach - moj nie jest lepszy tylko ja mam w szafce igle na podmianke tylko checi brak...chemmist pisze:kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegumops pisze:chemmist pisze:
co do naszej rozmowy o wałku dziś wymieniłem uszczelke pod deklem i obejrzałem wałek, wygląda ok,
walka to ty tam prawie nie masz

Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja 

- chemmist
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 319
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Piaseczno
tak, wiem o tym problemie w gt, mój mechanik twierdził w zeszłym roku że wałek był ok, tym bardziej na hamowni wyszedł bardzo ładnie jak na serie wiec dałem sobie spokój. Pewnie wyślę wałek do heinricha....mops pisze:to jest norma w tych silnikach - powodem sa dosyc twarde sprezyny na zaworach - moj nie jest lepszy tylko ja mam w szafce igle na podmianke tylko checi brak...chemmist pisze:kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegumops pisze:
walka to ty tam prawie nie masz
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse