"zatykanie silnika"

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

hehe jak on niema walka to ja jutro zrobie fotki swojego i jak zobaczycie to pierdykniecie :D u mnie najlepsza krzywka byla gorsza od tej co tu jest na fotce hehe
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: chemmist »

mops pisze:
chemmist pisze:
co do naszej rozmowy o wałku dziś wymieniłem uszczelke pod deklem i obejrzałem wałek, wygląda ok,

walka to ty tam prawie nie masz :cry:
kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegu
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Post autor: mops »

chemmist pisze:
mops pisze:
chemmist pisze:
co do naszej rozmowy o wałku dziś wymieniłem uszczelke pod deklem i obejrzałem wałek, wygląda ok,

walka to ty tam prawie nie masz :cry:
kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegu
to jest norma w tych silnikach - powodem sa dosyc twarde sprezyny na zaworach - moj nie jest lepszy tylko ja mam w szafce igle na podmianke tylko checi brak... ;-)
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: chemmist »

mops pisze:
chemmist pisze:
mops pisze:
walka to ty tam prawie nie masz :cry:
kurde mechanikiem nie jestem i się nie znam, nie wiem jak powinien wygladać dobry wałek, macie moze jakieś fotki? mój jakby nie patrzeć ma 172 tys km przebiegu
to jest norma w tych silnikach - powodem sa dosyc twarde sprezyny na zaworach - moj nie jest lepszy tylko ja mam w szafce igle na podmianke tylko checi brak... ;-)
tak, wiem o tym problemie w gt, mój mechanik twierdził w zeszłym roku że wałek był ok, tym bardziej na hamowni wyszedł bardzo ładnie jak na serie wiec dałem sobie spokój. Pewnie wyślę wałek do heinricha....
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
ODPOWIEDZ