Strona 2 z 2

: czw lut 17, 2005 8:26 am
autor: mops
ziuzio pisze:Żeby mieć ALS i procedurę startową(zero jest tutaj tylko odnośnikiem,trzeba trochę więcej nawet cofnąć).
a co to ALS i po co to ???

: czw lut 17, 2005 9:55 pm
autor: ziuzio
Anti Lag System :) ,czyli nie tracisz ładowania między zmianami biegow :twisted: ,a po to mi to-bo na KJSie jak są kręciołki na dystansie 8m z czterema nawrotami wokoł słupkow to Malczany krolują,a ja w klasie powyżej 2000cm^3(głupie te przeliczniki).
Ale za to na dłuższych probach to jest jazda niezła(czasami uda się odrobić straty,no a czasem mini probek jest tyle że niedobrze się robi :evil:

: czw lut 17, 2005 10:07 pm
autor: MadMaR
ziuzio pisze:Myślałem żeby też zamontować drugi czujnik na koło pasowe(+te małe odstające cosie) i przełączać je tak aby mieć drugi sygnał o odpowiednim opoznieniu zapłonu :) tylko z tym trochę roboty,a taki układzik opoziający byłby w sam raz :) .
Musze wiedzieć czy na kole pasowym są dwa "piciusie" polozone na przeciwko siebie (przesuniete o 180 stopni na obwodzie).

"picius" - wystajaca czesc, ktora przesuwajac sie kolo czujnika powoduje, ze czujnik daje impuls :D

: czw lut 17, 2005 10:27 pm
autor: ziuzio
Są właśnie takie dwa piciusie naprzeciw siebie :D ,dają impulsy w GMP .

: pn lip 17, 2006 11:47 am
autor: Eagle
ziuzio pisze:Są właśnie takie dwa piciusie naprzeciw siebie :D ,dają impulsy w GMP .
czemu temat upadl a jest bardzo ciekawy

zmontowales cos??

: pn lip 17, 2006 2:21 pm
autor: ziuzio
W sumie nie zmontowałem nic, ale podłączyłem smt i jest możliwość zrobienia na jednej mapie ALSu w razie potrzeby:).

: pn lip 17, 2006 5:58 pm
autor: Eagle
ziuzio pisze:W sumie nie zmontowałem nic, ale podłączyłem smt i jest możliwość zrobienia na jednej mapie ALSu w razie potrzeby:).
no tez zaczynam sie zastanawiac nad smt6 bo to zawsze mozna przelozyc do innego silnika :D

choc z drugiej strony nie koniecznie slyszalem ze z silnikami VAG 1.8T nie bardzo chce wspolpracowac

czy do silnika 2.0 8V T Lanci bedzie sie nadawac??