Metalowa uszczelka pod głowice, śruby M12

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Szwaggier
Obserwator
Posty: 3
Rejestracja: czw lis 08, 2012 2:41 pm
Miejscowość: Gdańsk
Auto: Inne

Re: Metalowa uszczelka pod głowice, śruby M12

Post autor: Szwaggier »

Śpiący pisze:Hej,
Orientuje się ktoś czy jest realne kupić metalową uszczelkę pod głowicę do punto gt? Za rozsądną cenę, bo co mi z tego że Cometic zrobi na zamówienie jak cena abstrakcyjna.


Zadzwoń tutaj - paru znajomych robiło u nich rzeczy, które były nie do zrobienia.

http://www.oliwasc.com/index.php?id=273 ... st&lang=pl" target="_blank
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Metalowa uszczelka pod głowice, śruby M12

Post autor: turbomaniak »

Kurw@ mac, pisze to po raz ostani, nikt w polsce nie zrobi MLSa tloczonego. Wszytkie dorabiane uszczelki sa pokroju zwyklej(jak nie gorsze) , kupowanej powiedzmy w ASO. I czytac ze zrozumieniem to co bylo pisane wczesniej w tym temacie :!:
Śpiący
Obserwator
Posty: 15
Rejestracja: śr kwie 25, 2012 10:02 pm
Miejscowość: Żyrardów
Auto: Punto GT

Re: Metalowa uszczelka pod głowice, śruby M12

Post autor: Śpiący »

Dokładnie, dorobienie takiej uszczelki do mocnego silnika nie ma żadnego sensu (chyba że ktoś lubi robić sobie problemy).

Greg - myślałem nawet o takim rozwiązaniu, żeby dać tam piramidki. Wolał bym jednak uniknąć piramidek bo głowica jest wtedy jednorazowa, a troche mi szkoda portingu głowicy i obróbki gniazd pod poprawione zawory. Pozatym jest ryzyko że zadziała to gorzej niz zwykła uszczelka, bo potrzeba będzie mega siła docisku żeby jednocześnie "wgryzły" się piramidki i "spłaszczyło" okucie zwykłej uszczelki.
Punto GT powered by LPG - tjuninguje sie ;)
ODPOWIEDZ