Rury do chłodzenia alternatora, wtryskiwaczy - czym zastąpić

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Re: Rury do chłodzenia alternatora, wtryskiwaczy - czym zast

Post autor: ZibiUT »

W uno 1,3T i 1,4T nie ma przekaźnika do wstrysków, jest czujnik przy listwie paliwa i on załącza wentylator.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: Rury do chłodzenia alternatora, wtryskiwaczy - czym zast

Post autor: punto 1.6 »

a no jak w UT jest czujnik na listwie to załatwia sprawę, ale w wiązce z PGT GT1 kabel leci do kabiny po jakiego czorta
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
dziabi3
Aktywny użytkownik
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne

Re: Rury do chłodzenia alternatora, wtryskiwaczy - czym zast

Post autor: dziabi3 »

ja mam odłączony czujnik temperatury listwy bo i tak nie mam wentylatora a jak pisałem wcześniej pompa paliwa pompowała mi jeszcze 1 minute po wyłączenia silnika który na wolnych obrotach studził turbinę z 4 minuty w upalny dzień
ODPOWIEDZ