turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
RattuS
Obserwator
Posty: 20 Rejestracja: wt paź 12, 2010 6:47 pm
Miejscowość: Bielsko-Biała
Auto: Punto GT
Post
autor: RattuS » wt gru 27, 2011 6:46 pm
goofer007 pisze: Z fotek znalezionych w sieci:
Blok z garnkiem 87mm, ścianka nawet 2mm.
Nie wiem czy mnie pamięć nie myli , ale w blokach z turbo tuleje chyba nie są połączone, niech się wypowie ktoś kto wie na pewno
Mój blok ma połączone tuleje. Więc turbo połączenie posiada.
Generalnie dzięx za info oraz zainteresowanie tematem.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pt gru 30, 2011 2:09 am
W bloku na tłoki 86.4mm można zrobić rozwiert na 87mm bez problemu, w blokach na tłoki 80.5mm tuleje pękają już przy rozwiercie na 84mm. Oczywiście zależy ile ktoś będzie dmuchał, ale zakładając kute graty, to będzie raczej porządnie dmuchane:).
goofer007
Spamer :P
Posty: 722 Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
Miejscowość: SZA
Auto: Punto GT
Post
autor: goofer007 » wt sty 03, 2012 6:33 pm
RattuS pisze:
Mój blok ma połączone tuleje. Więc turbo połączenie posiada.
Sprawdziłem wczoraj - 176B6.000 (GT3) są przerwy pomiędzy tulejami, więc nie we wszystkich.
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE