A jakie jest ECU ? L-jestronic ?ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
EQU
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 218
- Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
- Kontakt:
Ale mnie chodzi o wewnetrzny -ten od strony skrzyni biegow.ziuzio pisze:Przegub podejdzie od 1.6DOHC:Fiata Ritmo(krótszy o 3mm gwint na tę nakrętkę, ale wieloklin identyczny w każdym mm) albo Lancii Delty .
A wracajac do ecu, to czy komp z UT 1.3 bedzie wspolpracowal z digiplexem z 1.4 n/a ??
Pozdrawiam - Binio


-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 4:54 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Kontakt:
programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
Budowa SWAPÓW i różnych potworów do wyścigów
(www.autogargas.pl)
(www.autogargas.pl)
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz lut 27, 2005 4:54 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Kontakt:
No źle się wyraziłem chodziło mi o to że na bank musi mieć inne dawki w funkcji predkosci obrotowej, a poza tym miałem dziś w ręce kompa z ritmo 1.5 na wielopunkcie ma zupełnie inną kostkę podłączającą i zupełnie inaczej wygląda tak więc moim zdaniem ni jak nie bedzie pasował do wiązki ut a nawet jakby założyć go do wiązki 1.5sie to nieodpowiednio bedzie sterował jednostko 1.3t/1.4 tziuzio pisze:Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
Budowa SWAPÓW i różnych potworów do wyścigów
(www.autogargas.pl)
(www.autogargas.pl)