EQU

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
A jakie jest ECU ? L-jestronic ?
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Bini0 pisze:
ziuzio pisze:MPI tak, nawet taką samą jak UT.
A jakie jest ECU ? L-jestronic ?
Też LE-2 Jetronic.
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Taki sam nie, różnią się szczegółami.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Nie, taki sam jak w 1.3T.
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

ziuzio pisze:
Bini0 pisze:Czyli taki sam jak w 1.4 T ?
Nie, taki sam jak w 1.3T.
Czyli elektornika w turbo i n/a jest taka sama - przynajmnij jesli chodzi o wtrysk ?

A drugie pytanie troche OT :) do UT podejrze przegub wewnetrzeny z ktorego dohc`ka ?
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Przegub podejdzie od 1.6DOHC:Fiata Ritmo(krótszy o 3mm gwint na tę nakrętkę, ale wieloklin identyczny w każdym mm) albo Lancii Delty .
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Ja kupiłem ostatnio przegub wew od forda i pasuje.

http://www.przeguby.pl
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

ziuzio pisze:Przegub podejdzie od 1.6DOHC:Fiata Ritmo(krótszy o 3mm gwint na tę nakrętkę, ale wieloklin identyczny w każdym mm) albo Lancii Delty .
Ale mnie chodzi o wewnetrzny -ten od strony skrzyni biegow.


A wracajac do ecu, to czy komp z UT 1.3 bedzie wspolpracowal z digiplexem z 1.4 n/a ??
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

:oops: Nie doczytałem, ale pasują od tych samych modeli i nie ma żadnych różnic :) +to co podał Zibi122.

ECU od paliwa z UT będzie współpracował z Digiplexem, bo potrzeba mu tylko w miarę dokładnego impulsu z "1" cewki.
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Masz schemat elektr. ecu 1.3T ? Ja mam tylko do 1.4T i jest jakis dziwny, bo nie ma sondy lambdy, przeplywki, czujnika polozenia przepustnicy...
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
kaza
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 4:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

Post autor: kaza »

programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
Budowa SWAPÓW i różnych potworów do wyścigów
(www.autogargas.pl)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.
kaza
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 4:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

Post autor: kaza »

ziuzio pisze:
kaza pisze:programy 1.3T i dla 1.5 non turbo na bank są inne wg. mnie bo turbo musi wzbogacac na podst. cisnienie ale to chyba pytanie do kolegi Yaninnaya on się w tym łapie lepiej, a co do współpracy digi z kompem z ut to bedzie grało bo u mnie tak jest i chodzi.
Ani w 1.5 n/a ani w UT 1.3 ECU paliwowy(a Microplex owszem) nie bada ciśnienia w kolektorze, wzoruje się tylko na wskazaniach przepływki i ewentualnie sondy lambda(ale tylko w pętli, tj. do połowy otwarcia przepustnicy, potem tylko na przepływce), jeżeli dany model jest wyposażony w taki bajerek. Problem ciśnienia rozwiązuje regulator ciśnienia paliwa zapewniający stałe ciśnienie paliwa względem pod/-ciśnienia w kolektorze ssącym.
No źle się wyraziłem chodziło mi o to że na bank musi mieć inne dawki w funkcji predkosci obrotowej, a poza tym miałem dziś w ręce kompa z ritmo 1.5 na wielopunkcie ma zupełnie inną kostkę podłączającą i zupełnie inaczej wygląda tak więc moim zdaniem ni jak nie bedzie pasował do wiązki ut a nawet jakby założyć go do wiązki 1.5sie to nieodpowiednio bedzie sterował jednostko 1.3t/1.4 t
Budowa SWAPÓW i różnych potworów do wyścigów
(www.autogargas.pl)
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

1.5 n/a jest na sondzie lambda, a 1.3 turbo nie
1.5 ma 5 wryskiwacz rozruchowy ,a 1.3 turbo z tego co wiem nie ma
wiec mapowanie musi byc inne.
1.5 n/a ma wieksze pokrewienstwo z argenta , a uno turbo z croma
tak mi sie wydaje z moich obserwacji
ale ja sie nie znam :P
ODPOWIEDZ