poci sie uszczelka...
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
Rozrząd robiłem 2 tygodnie temu...
A sugerujesz że od kąpieli olejowej się spsuje?
A sugerujesz że od kąpieli olejowej się spsuje?
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: poci sie uszczelka...
Myślę, że przez 2 tygodnie go nawet nie zdążyło zbyt dobrze zaimpregnować,a wspomniałem nowym, bo myślałem że nie był zmieniany.BladeRunner pisze:A sugerujesz że od kąpieli olejowej się spsuje?
Jak ściągniesz dekiel to daj znać czy wałek rozrządu cały

176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: poci sie uszczelka...
No z wałkami to masakra xD
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
A czego mam szukać? Gruzu i zniszczeń? Czy po prostu uszkodzeń na krzywkach?goofer007 pisze:Jak ściągniesz dekiel to daj znać czy wałek rozrządu cały
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: poci sie uszczelka...
Całkowitej masakry. Wszystko zmielone w drobny mak, a tam dalej fiatoski silnik działa poprawnieBladeRunner pisze:A czego mam szukać? Gruzu i zniszczeń? Czy po prostu uszkodzeń na krzywkach?goofer007 pisze:Jak ściągniesz dekiel to daj znać czy wałek rozrządu cały

Zjedzonych krzywek. Ja miałem taką przygodę że kupiłem samochód z zjedzonym walkiem na 2 czy 3 krzywkach. Po wymianie na używany w idealnym stanie było ok... no ale nie długo nie przejechałem może z 300km i wałek był zjedzony


- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
omagi pisze:Całkowitej masakry. Wszystko zmielone w drobny mak, a tam dalej fiatoski silnik działa poprawnieBladeRunner pisze:A czego mam szukać? Gruzu i zniszczeń? Czy po prostu uszkodzeń na krzywkach?goofer007 pisze:Jak ściągniesz dekiel to daj znać czy wałek rozrządu cały\
Zjedzonych krzywek. Ja miałem taką przygodę że kupiłem samochód z zjedzonym walkiem na 2 czy 3 krzywkach. Po wymianie na używany w idealnym stanie było ok... no ale nie długo nie przejechałem może z 300km i wałek był zjedzonyuchowała się w jeszcze nie najgorszym stanie 1 krzywka
na a teraz mam wałek z rewaru i się okaże co będzie ^^
Ile teraz sobie licza za regeneracje walka w rewarze? Slyszalem ze robia dobrze.
UT 1,4 Racing
- omagi
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Punto GT
Re: poci sie uszczelka...
Bardzo nie oficjalnie dalem mniej ale normalnie 550zł + wat xD za wałek sportowyIle teraz sobie licza za regeneracje walka w rewarze? Slyszalem ze robia dobrze.

- gajos3
- Aktywny użytkownik
- Posty: 181
- Rejestracja: ndz sie 13, 2006 3:08 pm
- Miejscowość: Bielsk Podlaski
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
Nie zgodzę się z tym. U siebie w silniku wymieniłem uszczelniacze, ściągając tylko głowiczkę, czyli wałek rozrządu z jego obudową i szklankami.goofer007 pisze:To co zaznaczyłeś na obrazku to uszczelniacze zaworowe i żeby je wymienić, musiałbyś ściągać głowicę.
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
Żeby uciąć spekulacje postaram się dziś zrobić fotkę silnika z miejscem gdzie cieknie 

Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: poci sie uszczelka...
Wiesz, zawsze można wyjść z założenia, że "nie da, to się parasola w d**ie rozłożyć".gajos3 pisze:Nie zgodzę się z tym. U siebie w silniku wymieniłem uszczelniacze, ściągając tylko głowiczkę, czyli wałek rozrządu z jego obudową i szklankami.
To może inaczej ujmując, jakby mnie przyszło wymieniać uszczelniacze to ściągnął bym czapkę i zrobił po ludzku a nie stosował kombinacji alpejskich

176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
- gajos3
- Aktywny użytkownik
- Posty: 181
- Rejestracja: ndz sie 13, 2006 3:08 pm
- Miejscowość: Bielsk Podlaski
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
Z jednej strony mas rację, ale ściąganie głowicy, tylko po to by wymienić uszczelniacze, to wg mnie bez sensu, tym bardziej jeśli UPG ma się dobrze i ogólnie silnik jest zdrowy. Bo przecież od razu trzeba wymieniać kilka uszczelek, planować głowicę itp.
A przy wymianie uszczelniaczy nie ma dużo zabawy i naprawdę jest to przyjemna i łatwa robota, no tylko tyle że potrzeba dodatkowej pary rąk. Ściąga się głowiczkę, wykręca świece, rozpina zawory i po sprawie. Patent na rozpięcie podpowiedział mi człowiek, który się na tym zna, jeśli mnie pamięć nie myli to pawel_78 z AK. Przy GMP przez otwór od świecy napycha się do oporu do komory sznurek nylonowy. Patent świetnie działa, mozna bez problemu rozpiąć zawory i wg mnie nie warto ściągać głowicy, jeśli ma się wymienić tylko uszczelniacze.
A przy wymianie uszczelniaczy nie ma dużo zabawy i naprawdę jest to przyjemna i łatwa robota, no tylko tyle że potrzeba dodatkowej pary rąk. Ściąga się głowiczkę, wykręca świece, rozpina zawory i po sprawie. Patent na rozpięcie podpowiedział mi człowiek, który się na tym zna, jeśli mnie pamięć nie myli to pawel_78 z AK. Przy GMP przez otwór od świecy napycha się do oporu do komory sznurek nylonowy. Patent świetnie działa, mozna bez problemu rozpiąć zawory i wg mnie nie warto ściągać głowicy, jeśli ma się wymienić tylko uszczelniacze.
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
Chyba wyjdę na jełopę ale sprawdziłem przy jeździe co to jest, i wiecie co? To nie uszczelka... To ciśnienie oleju wy..dala bagnet i z gniazda bagnetu wali olejem...
Jak to uszczelnić na tyle aby nie wybijało go przy jeździe?
Jak to uszczelnić na tyle aby nie wybijało go przy jeździe?
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"
- goofer007
- Spamer :P
- Posty: 722
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 8:15 pm
- Miejscowość: SZA
- Auto: Punto GT
Re: poci sie uszczelka...
To nie ciśnienie oleju. Sprawdź drożność odmy.BladeRunner pisze:To ciśnienie oleju wy..dala bagnet i z gniazda bagnetu wali olejem...
176B6.000 1372 GT
146A2.246 1301 TIE
146A2.246 1301 TIE
- McBanan
- Aktywny użytkownik
- Posty: 160
- Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
- Miejscowość: CK Kielce
- Auto: Uno 1.4T
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
goofer007 pisze:To nie ciśnienie oleju. Sprawdź drożność odmy.BladeRunner pisze:To ciśnienie oleju wy..dala bagnet i z gniazda bagnetu wali olejem...
Tak jak kolega pisze sprawdz droznosc odmy a jak to nie pomoze to sprawdz kompresje bo byc moze juz po pierscionkach...
UT 1,4 Racing
- BladeRunner
- Aktywny użytkownik
- Posty: 260
- Rejestracja: wt mar 22, 2011 10:38 am
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Inne
- Kontakt:
Re: poci sie uszczelka...
Wczoraj gadałem z mechaniorem swoim - Odma to też jego pierwsze podejrzenie...
Jutro jadę
Jutro jadę
Pozdrawiam - Marcin "BladeRunner"