Strona 2 z 6

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pt mar 04, 2011 9:39 pm
autor: mr2j
tak łorganoleptycznie wyglada różnica miedzy GT2056s / T25 / Tb2810
niestety ale niezrobiłem zdjecia cześci gorących ty świtaków :(

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: sob mar 05, 2011 5:40 pm
autor: omagi
To jaką byś polecił ?
Na jakich obrotach trzeba jeździć na tych turbinach żeby coś z nich wycisnąć?

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: sob mar 05, 2011 6:26 pm
autor: MARCIN
ponowie jest opcja kupienia turbiny GARRETT T25 nowa fabrycznie z sabba za jakies 1950zł. co o tym myslicie

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: sob mar 05, 2011 6:40 pm
autor: 2rotor
Z rodziny T25 modeli turbin jest na pęczki, dowiedz się co to konkretnie za turbo a potem pytaj.

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: sob mar 05, 2011 6:53 pm
autor: MARCIN
nr katalogowy Garrett: 452068

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz mar 06, 2011 6:06 pm
autor: 2rotor
Widzę że żeliwko na oko mniejsze niż u mnie czyli powinno dość sympatycznie wstawać i w miarę sobie radzić w górnych obrotach. Jak w dobrym stanie turbinka to myślę że spoko montować :)

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz mar 06, 2011 9:34 pm
autor: MARCIN
czytam,szukam i tak ciezko sie zdecydować a najgorsze jest to ze chciało by sie wydać jak naj mniej i dostać cos dobrego...!
http://allegro.pl/turbina-iveco-daily-o ... 67493.html" target="_blank znalazłem coś takiego,za dużo o niej nie pisze wiec ciezko mi powiedzieć czy to spełni moje oczekiwania,moze bardziej fachowe oko podpowie czy to warte zachodu. gosć ma troche tego wystawione na allegro.a ceny chyba nawet przystepne
(chce uzyskać około 200KM w swoim PGT)

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: ndz mar 06, 2011 9:50 pm
autor: hz10
zadzwoń i zapytaj. to z linka nie jest 2056 jeżeli takowej szukasz

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn mar 07, 2011 10:31 am
autor: turbomaniak
Ta turbina to raczej gt2052 czyli troche mniej wydajny kompresor od gt2056 i wiekszy a/r goracej strony

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn mar 07, 2011 4:45 pm
autor: MARCIN
panowie a mozecie podac num tej turbiny której używacie w swoim GT,bo tych GT2056s chyba jest kilka!?

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn mar 07, 2011 5:27 pm
autor: chemmist
panowie, a jak oceniacie gt2554r?

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn mar 07, 2011 10:36 pm
autor: McBanan
GT2056S 751578-0001 np z Iveco Daily 2,8 S2000 z silnika 8140.43 Unijet. U mnie 2056S z rozwierconym wyjsciem z wg wstaje juz od 2300obr/min wiec bardzo fajna turbinka do jazdy na codzien. Jesli interesuje Cie zamiennik gt2056s tyle ze KKK maja od reki w moto remo za 1650.

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: pn mar 07, 2011 10:56 pm
autor: DeviL
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f= ... 38&start=0" target="_blank <-- McBanan wrzucalem tam wykres z logow zibiego na gt2056 ;)

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: wt mar 08, 2011 11:17 am
autor: McBanan
Wiem wiem widzialem to. Napisalem ze wstaje od 2300 a calkowity bost to inna sprawa. Narazie nie krece powyzej 3500obr/min poniewaz samochod na dotarciu. Z tego co zauwazylem to 0,7 bara dostaje juz przy 2700.

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

: wt mar 08, 2011 6:22 pm
autor: gajos3
Kurcze to bardzo nisko wstaje, a na czym polegała ta Twoja przeróbka?