ponowie jest opcja kupienia turbiny GARRETT T25 nowa fabrycznie z sabba za jakies 1950zł. co o tym myslicie
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Widzę że żeliwko na oko mniejsze niż u mnie czyli powinno dość sympatycznie wstawać i w miarę sobie radzić w górnych obrotach. Jak w dobrym stanie turbinka to myślę że spoko montować
czytam,szukam i tak ciezko sie zdecydować a najgorsze jest to ze chciało by sie wydać jak naj mniej i dostać cos dobrego...! http://allegro.pl/turbina-iveco-daily-o ... 67493.html" target="_blank znalazłem coś takiego,za dużo o niej nie pisze wiec ciezko mi powiedzieć czy to spełni moje oczekiwania,moze bardziej fachowe oko podpowie czy to warte zachodu. gosć ma troche tego wystawione na allegro.a ceny chyba nawet przystepne
(chce uzyskać około 200KM w swoim PGT)
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
panowie a mozecie podac num tej turbiny której używacie w swoim GT,bo tych GT2056s chyba jest kilka!?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
GT2056S 751578-0001 np z Iveco Daily 2,8 S2000 z silnika 8140.43 Unijet. U mnie 2056S z rozwierconym wyjsciem z wg wstaje juz od 2300obr/min wiec bardzo fajna turbinka do jazdy na codzien. Jesli interesuje Cie zamiennik gt2056s tyle ze KKK maja od reki w moto remo za 1650.
Wiem wiem widzialem to. Napisalem ze wstaje od 2300 a calkowity bost to inna sprawa. Narazie nie krece powyzej 3500obr/min poniewaz samochod na dotarciu. Z tego co zauwazylem to 0,7 bara dostaje juz przy 2700.