garrett t25 , t25/28 , t28

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

mr2j
Użytkownik
Posty: 112
Rejestracja: pn sty 28, 2008 10:02 pm
Miejscowość: Sochaczew
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: mr2j »

tak łorganoleptycznie wyglada różnica miedzy GT2056s / T25 / Tb2810
niestety ale niezrobiłem zdjecia cześci gorących ty świtaków :(
Załączniki
GT2056s T25 T28.jpg
Awatar użytkownika
omagi
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt sty 11, 2011 1:44 pm
Miejscowość: Zawiercie
Auto: Punto GT

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: omagi »

To jaką byś polecił ?
Na jakich obrotach trzeba jeździć na tych turbinach żeby coś z nich wycisnąć?
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

ponowie jest opcja kupienia turbiny GARRETT T25 nowa fabrycznie z sabba za jakies 1950zł. co o tym myslicie
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: 2rotor »

Z rodziny T25 modeli turbin jest na pęczki, dowiedz się co to konkretnie za turbo a potem pytaj.
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

nr katalogowy Garrett: 452068
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
2rotor
Aktywny użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 10, 2007 1:24 pm
Auto: Uno 1.3T

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: 2rotor »

Widzę że żeliwko na oko mniejsze niż u mnie czyli powinno dość sympatycznie wstawać i w miarę sobie radzić w górnych obrotach. Jak w dobrym stanie turbinka to myślę że spoko montować :)
Fiat Marea Weekend SX 1,6 16V
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

czytam,szukam i tak ciezko sie zdecydować a najgorsze jest to ze chciało by sie wydać jak naj mniej i dostać cos dobrego...!
http://allegro.pl/turbina-iveco-daily-o ... 67493.html" target="_blank znalazłem coś takiego,za dużo o niej nie pisze wiec ciezko mi powiedzieć czy to spełni moje oczekiwania,moze bardziej fachowe oko podpowie czy to warte zachodu. gosć ma troche tego wystawione na allegro.a ceny chyba nawet przystepne
(chce uzyskać około 200KM w swoim PGT)
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: hz10 »

zadzwoń i zapytaj. to z linka nie jest 2056 jeżeli takowej szukasz
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: turbomaniak »

Ta turbina to raczej gt2052 czyli troche mniej wydajny kompresor od gt2056 i wiekszy a/r goracej strony
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: MARCIN »

panowie a mozecie podac num tej turbiny której używacie w swoim GT,bo tych GT2056s chyba jest kilka!?
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: chemmist »

panowie, a jak oceniacie gt2554r?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: McBanan »

GT2056S 751578-0001 np z Iveco Daily 2,8 S2000 z silnika 8140.43 Unijet. U mnie 2056S z rozwierconym wyjsciem z wg wstaje juz od 2300obr/min wiec bardzo fajna turbinka do jazdy na codzien. Jesli interesuje Cie zamiennik gt2056s tyle ze KKK maja od reki w moto remo za 1650.
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: DeviL »

http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?f= ... 38&start=0" target="_blank <-- McBanan wrzucalem tam wykres z logow zibiego na gt2056 ;)
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: McBanan »

Wiem wiem widzialem to. Napisalem ze wstaje od 2300 a calkowity bost to inna sprawa. Narazie nie krece powyzej 3500obr/min poniewaz samochod na dotarciu. Z tego co zauwazylem to 0,7 bara dostaje juz przy 2700.
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
gajos3
Aktywny użytkownik
Posty: 181
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 3:08 pm
Miejscowość: Bielsk Podlaski
Auto: Inne
Kontakt:

Re: garrett t25 , t25/28 , t28

Post autor: gajos3 »

Kurcze to bardzo nisko wstaje, a na czym polegała ta Twoja przeróbka?
:cool: Uno 75 1.5 S.i.e. + LPG
:) Punto mkII FL 1.2 8V Active + LPG
:D MZ ETZ 250
ODPOWIEDZ