Strona 2 z 2
Re: obliczenia do mapy kompresora
: pt paź 02, 2009 8:04 pm
autor: hz10
zibi uruchomiłeś już turbo? kiedy pojawia sie doładowanie powiedzmy 1bar? jutro kończe swój i nie chce przekręcić wirnika

Re: obliczenia do mapy kompresora
: pt paź 02, 2009 9:29 pm
autor: ZibiUT
A rozwierciłes otwór w muszli pod klapka wg??
Log z MSa z przejazdu 14.141 ET. Jak zainstalujesz soft od MSa to tam jest logviewer abys nie musiał analizowaz w excelu.
datalog200909191612.xls
Re: obliczenia do mapy kompresora
: pt paź 02, 2009 10:23 pm
autor: hz10
turbina wylądowała w pgt

masz złe ładowanie

alternatora, wg rozwierciłem na max ale klapka ta sama, zmieniałeś siłownik ? ten jakiś twardy mi sie wydaje...wogóle na pierwszy rzut oka to t25 wygląda że więcej może

mam nadzieje że to złudzenie optyczne

wskazania map rozumiem że jak jest 1xx to po 1jest "." tak? przy dp robiłeś odprowadzenie spalin z wg osobno czy razem?
Re: obliczenia do mapy kompresora
: pt paź 02, 2009 10:51 pm
autor: ZibiUT
Przy DP nie ma oddzielnego odprowadzenia tylko jest razem.
Doładowanie jest w kpa wiec 100 to 0 bar a 200 to 1 bar. Siłownik został stary. Ustawiony jest tylko tak aby klapka byla zamknieta szczelnie. Doładowaniem ustawione na MBC
Re: obliczenia do mapy kompresora
: sob paź 03, 2009 12:50 am
autor: turbomaniak
Zibi i Hz, jak tak macie gadac ze soba to piszcie pw, bo to co
piszecie nic mi nie mowi, moze by tak napisac jaka turbina, od jakiej turbiny wg itd
Re: obliczenia do mapy kompresora
: sob paź 03, 2009 5:46 am
autor: ZibiUT
turbomaniak pisze:Zibi i Hz, jak tak macie gadac ze soba to piszcie pw, bo to co
piszecie nic mi nie mowi, moze by tak napisac jaka turbina, od jakiej turbiny wg itd
Jak byś czytał wątek od początku to byś wiedział że chodzi o turbo z mojego posta z poprzedniej strony.
Re: obliczenia do mapy kompresora
: sob paź 03, 2009 2:36 pm
autor: DeviL
turbomaniak dobrze pisze , bana zibiemu i hz

Re: obliczenia do mapy kompresora
: sob paź 03, 2009 6:20 pm
autor: hz10
jestem już po jazdach testowych, wnioski są takie że trzeba zrobić sekwencyjne doładowanie bo turbo wypada na dole poza surge (około bara) na niskich obrotach (około 3.5tyś do około 4.3)potem jest git, tak myśle żeby do 4.5 było max 0.8 a potem do 1.5, nasówa mi sie jedno pytanie :dlaczego gt nie wychodziło z fabryki z taką turbiną

Re: obliczenia do mapy kompresora
: sob paź 03, 2009 6:54 pm
autor: ZibiUT
A czym objawia sie u Ciebie surge??
Re: obliczenia do mapy kompresora
: sob paź 03, 2009 7:10 pm
autor: hz10
słychać charakterystyczny furkot powietrza gdy pojawia sie za duże doładowanie(jazda bez filtra) przypomina trzepotanie chorągiewki na wietrze

Re: obliczenia do mapy kompresora
: czw paź 21, 2010 9:55 pm
autor: turbomaniak
Pytanie mam odnosnie rozwiercania otworu w muszli w gt2056, jak sie to ma do ogolnej pracy turbo i czy pomaga to faktycznie zeby nie wychodzic poza surge line

Re: obliczenia do mapy kompresora
: czw paź 21, 2010 10:17 pm
autor: ZibiUT
chodzi raczej o to aby zapanowac nad doładowaniem bo zbyt mały otwór powoduje ze sie wkreca na duze cisnienie nawet przy otwartym wg