witam i skromne pytanko

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

srednica wewnetrzna to okolo 68 mm. mowie tu o rurze doprowadzajacej powietrze do puszki filtra.

a oto zdejecie komory silnika.
Obrazek

i drugie zdjecie
Obrazek

to jest nieostre ale widac na nim ile jest mniej wiecej miejsca
Obrazek

Obrazek
[/img]
wreszcie TC - 2.0 16v
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Jeszcze bym potrzebował fotę ze zdjętą pokrywą filtra i wyjętym filtrem (ale z zamocowaną dolną częścią obudowy filtra).
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

bedzie jutro rano ale w kiepskiej jakosci bo robione telefonem. chodzi o samo wnetrze puszki ze zdjeta pokrywa i bez filtra?
wreszcie TC - 2.0 16v
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Dokładnie. Żebym zobaczył wlot do korpusu wtrysku.
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

od razu moge powiedziec, ze jest identyczna jak w passacie 1.8 na monowtrysku. swoja droga wlasnie z vw chcialem zastosowac kopulke na wtrysk. ale fotke zrobie jutro i podesle.
wreszcie TC - 2.0 16v
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Zrób fotkę. Nie mam pojęcia, jak to wygląda w Passacie.
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

a oto i fotki wnetrza filtra i korpusu wtryskiwacza. wybacz jakosc, ale niestety na dzien dzisiejszy nie mam dostepu do cyfrowki.

wnetrze filtra
Obrazek
Obrazek

wtryskiwacz:
Obrazek

dodam, ze wtryskwacz nie wystaje ponad dno puszki filtra.

gdybys potrzebowal jeszcze czegos to pisz-postaram soie dostarczyc wszystko czego mozesz potrzebowac.
wreszcie TC - 2.0 16v
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

A jak wygląda uszczelnienie? Czy uszczelka jest na zewnętrznej krawędzi czy zaraz przy wlocie do trysku?
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

uszczelka jest zalozona na spodnia strone filtra.

na zdjeciach widac gdzie dochodzi filtr powietrza (mam nadzieje). jednal jak juz mowilem myslalem o zastosowaniu kopulki z vw. przypomina ona kopulki jakie mozna kupic wraz z filtrem do sc. mialem nadzieje, ze dzieki temu zachowam chociaz szczatkowa estetyke pod maska ;) oczywiscie jesli proponujesz jakies inne rozwiazanie to postaram sie je zastosowac.

na wszelki wypadek postaram sie zaznaczyc miejsce gdzie dochodzi uszczelka.
ObrazekObrazek

tutaj na czerwono jest zaznaczone miejsce gdzie znajduje sie uszczelka. w spodniej stronie puszki filtra jest jakby "kolnierz", ktory nachodzi na wtryskiwacz. na ten kolnierz jest wlasnie nalozona uszczelka.
Obrazek
wreszcie TC - 2.0 16v
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

Patrzę i patrzę i jakbym na to nie patrzył, to wygląda, że założenie naszego dolotu do CC/SC to bułka z masłem. Zmierz mi średnicę wewnętrzną uszczelki i wysokość, jaka jest do dyspozycji pod maską, licząc od podstawy uszczelki (ta płaszczyzna, na której leży uszczelka).
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

uszczelka ma okolo 97mm srednicy wewnatrz.
od plaszczyzny na ktorej zezy uszczelka do maski jest okolo 10-11 cm, ale z wiekszym nastawieniem na 10c.

co jeszcze chcialbys wiedziec?

caly uklad dolotowy (fabryczny) mam na stole wiec moge ci na biezaco podawac potrzebne informacje. informacje o silniku rowniez nie stanowia problemu bo ksiazka serwisowa rowniez jest pod reka :)
wreszcie TC - 2.0 16v
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

No to pasować będzie nasz dolot. Musiałbyś tylko albo dokładnie odwzorować rozstaw szpilek mocujących obudowę filtra do korpusu wtrysku, albo zrobiłbym dla Ciebie dolot bez otworów i sam byś je wywiercił, ale nie będzie to łatwe. Dodatkowo musiałbym znać różnicę w poziomach powierzchni przylegania uszczelki i powierchni w których są otwory na śruby mocujące obudowę filtra, a także głębokość tych otworów (na moje oko jest tam gwint M6). Sprawdź jeszcze średnicę zewnętrzną uszczelki. Powinna mieć w okolicach 110 mm.
PS. Gdzie mieszkasz? Bo najłatwiej byłoby, gdybym miał auto. miałbyś wtedy montaż gratis. :D
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

eee... no to moze byc problem... mieszkam okolo 60km od frankfurtu nad menem w kierunku fuldy... chyba nic nie bedzie z montazu gratis... jedyne co jest mozliwe to wysylka poczta, ale nie wiem jak bedzie z kosztami bo poczta polska troszke sobie liczy za paczuszki.

pozatym myslalem, ze udzielisz mi jedynie kilku wskazowiek (ogolne wymiaqry, materialy ztp)-nie spodziewalem, sie ze poswiecisz swoj czas obmyslajac calosc.

srednica zewntrzna uszczelki to 110mm. gwint to m6.

to co w takim razie robimy dalej?
wreszcie TC - 2.0 16v
Yaninnya
Użytkownik
Posty: 149
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 2:17 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: St. Helier, Jesey

Post autor: Yaninnya »

dejvid667 pisze:eee... no to moze byc problem... mieszkam okolo 60km od frankfurtu nad menem w kierunku fuldy... chyba nic nie bedzie z montazu gratis... jedyne co jest mozliwe to wysylka poczta, ale nie wiem jak bedzie z kosztami bo poczta polska troszke sobie liczy za paczuszki.
No tak, musiałbym chyba policzyć za dojazd. :lol: Dzisiaj będę na poczcie, to się dowiem. Do angli kosztowało 72 zł priorytetem, który szedł w sumie sześć dni. Do Niemiec powinno być taniej (sprawdzę też czas i cenę zwykłej paczki. Musiałbyś jednak wysłać mi rozstaw szpilek, bo inaczej nie jestem w stanie nawiercić otworów.
dejvid667 pisze:pozatym myslalem, ze udzielisz mi jedynie kilku wskazowiek (ogolne wymiaqry, materialy ztp)-nie spodziewalem, sie ze poswiecisz swoj czas obmyslajac calosc.

srednica zewntrzna uszczelki to 110mm. gwint to m6.

to co w takim razie robimy dalej?
Musisz zadecydować, czy będziesz w stanie sam wyznaczyć miejsca wierceń otworów. Jeśli tak, to tylko będę musiał dopasować, albo przygotować takie jakby uniwersalne, które doświadczalnie przytniesz.
A tu http://www.fiatforum.com/showthread.php?t=34318 masz wszystko, jak to wygląda z wysyłką do Anglii.
dejvid667
Użytkownik
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 11, 2005 2:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Bad Orb Niemcy/Krynica-Zdroj Polska

Post autor: dejvid667 »

jutro rano podam ci rozstaw szpilek. postaram sie to zrobic tak abys nie mial problemow z wywierceniem otworow pod szpilki.
zdecydujemy sie chyba jenak na wysylke. szczegoly proponuje uzgodnic przez pw lub chyba, ze wolisz tutaj. gdybys mogl mi jeszcze napisac co dokladnie wykonalbys i wyslal oraz w ktora strone skierowany bylby dolot i jakiej mniej wiecej dlugosci bylby to bylbym ogromnie wdzieczny.
wreszcie TC - 2.0 16v
ODPOWIEDZ