Strona 2 z 2

Re: Turbo

: sob sie 22, 2009 8:12 pm
autor: adrian055
koledzy a robiliscie moze taka hybryde z turbem vl7 ze wirnik strony zimnej jest zmieniony na tej z T25?? widziałem cos tkeigo na zagranicznym forum oczywiscie muszla poszła do powiekszenia w srodku

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 12:58 pm
autor: adrian055
jeszcze jedno pytanko jakie sa objawy zle dzialajacego WG bo cos mi sie zdaje ze nie trzyma mi cisnienia i sie sama czasami klapka odmyka

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 1:31 pm
autor: skadubek
Ojojojo proponuje ,abys w koncu sie wzial wraz ze schematem silnika w reku i poskladal wszystko jak trzeba, turbo zminiasz, kombinujesz, a to krokowego nie masz, a tu cos...nie dojdziesz do ladu takim drutowaniem :cisza:
Zapodaj sobie schemat :? podlacz podcisnienia, przewody wszystko jak trzeba....bez kombinacji inaczej bedziesz kolejne miesiace smigal i kombinowal

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 2:27 pm
autor: adrian055
kolego jakie drutowanie? co ty mowisz nie wiesz to nie mow zapytałem i oczekuje odpowiedzi od kompetentnej osoby. pytałem o hybryde bo jestme ciekaw moze ktos cos takeigo robił. a weze podcisnienia mam dobrze podlaczone wiec moze jednak Ty sie nie znasz, i oczekuje odpowiedzi jakei sa objawy zepsutego WG .

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 4:18 pm
autor: skadubek
turbomaniak pisze:Turbina zalozona juz do pgt i smiga, nie pompowalo tak jak powinno bo klapka od wg sie nie domykala. Teraz bez zadnego mbc pompuje jakies 0.7, a w porownaniu z vl7 jest niebo a ziemia. Zeby afto tak jechalo na vl7 trzeba bylo dmuchac jakies 1- 1.1 bara
moze pomoze :wink:

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 9:50 pm
autor: adrian055
tzn nie kapuje? tamto turbo sprzedałem w 100% sprawne a mam problem z orgrinalnym turbo:)

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 10:11 pm
autor: szymons1990
troszke z innej bajki ile da sie wysiagnac z garretta T2 w 1.3T bo rozgladam sie za inna turbina i niewiem co wybrac

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 10:16 pm
autor: uniak 1.4T
dajesz mapy i wiemy wszystko :wink:

Re: Turbo

: ndz sie 23, 2009 10:47 pm
autor: szymons1990
mapa t2

Re: Turbo

: pn sie 24, 2009 1:38 am
autor: szymons1990
patrzac na mape t2 wydaje mi sie ze powinna miec zblizona wydajnosc do gt2056 ??

Re: Turbo

: pn sie 24, 2009 2:19 pm
autor: turbomaniak
Do gt2056 to jej troche brakuje, popatrz na sprawnosc podana w %, Kiler na t2 w ut 1.4 zrobil 162KM i 244Nm wiec troche jest, patrzac na mape 200 powinno byc ale tylko teoretycznie :wink:
Jeszcze jest pytanie czy ta mapa jest akurat do t2 z ut bo moglo byc kilka typow tych turbin

Re: Turbo

: pn sie 24, 2009 3:20 pm
autor: szymons1990
teoretycznie jest to mapa z punta 1.7td chyba ale tez nie na 100%. w takim razie nalepsze rozwiazanie to gt2056 i sterowanie doladowaniem przez ecu

Re: Turbo

: pn sie 24, 2009 3:43 pm
autor: DeviL
To co jest wyzej to nie jest mapa T2 , bo by z tego wynikalo ,ze to ma wieksza wydajnosc niz T25 czy T3 :wpysk: Byc moze to jakies T28

Re: Turbo

: pn sie 24, 2009 3:49 pm
autor: uniak 1.4T
zgodziłbym sie z Devilem, strasznie duzy flow

Re: Turbo

: pn sie 24, 2009 4:10 pm
autor: szymons1990
niewiem o inna mape bedzie ciezko wedlug sr to byla mapa t2 ale kazdy sie moze mylic