NBie mam pojęcia, zawsze zakładałem i przykręcałem i był spokój, ażto wypatrzyłem. Znowu taki lewy nie jestem żeby dobrze świecy nie przykręcićlukasz1t pisze:Dokładnie. Dokręciłeś świecę za słabo, za mocno, albo ten pierścień uszczelniający był uszkodzony. Możliwe, że w tym miejscu też głowica może być uszkodzona... A dokręcałeś świece zgodnie z zaleceniami producenta?ziuzio pisze:Może niedokręcona świeca zapłonowa lub uszczelka na świecy nie dochodzi mimo dokręcenia.
Padła uszczelka
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 11:52 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Rabka-Zdrój
..UNO TURBO MK1..
PRZEMINELO Z WIATREM
PRZEMINELO Z WIATREM
-
- Użytkownik
- Posty: 54
- Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
- Miejscowość: Jarosław
- Auto: Inne
Hej
Podlaczam sie dalej pod temat, mam nadzieje, ze wsk nie ma nic przeciwko. U mnie przyszla "nowa" glowica z Ebaya, 1. mk1. W kanalach wodnych nie widze pekniec, w komorach spalania tez nie, w kanalach dolotowych i wylotowych tez spokoj. Jest juz splanowana i podobno gotowa do montazu. Zabieram sie za zmiane w przyszlym tygodniu. Tylko teraz pytanie - nie zostalo za duzo materialu zebrane podczas planowania?



Mam tez nowe sruby i uszczelke Reinza:

Uszczelka tez do 1.3 mk1, ale otwory na kanaly wodne nie pasuja idealnie. Czy musze to jakos dopasowac, zostawic tak czy to niepasujaca uszczelka??
Dzieki za podpowiedzi
Podlaczam sie dalej pod temat, mam nadzieje, ze wsk nie ma nic przeciwko. U mnie przyszla "nowa" glowica z Ebaya, 1. mk1. W kanalach wodnych nie widze pekniec, w komorach spalania tez nie, w kanalach dolotowych i wylotowych tez spokoj. Jest juz splanowana i podobno gotowa do montazu. Zabieram sie za zmiane w przyszlym tygodniu. Tylko teraz pytanie - nie zostalo za duzo materialu zebrane podczas planowania?



Mam tez nowe sruby i uszczelke Reinza:

Uszczelka tez do 1.3 mk1, ale otwory na kanaly wodne nie pasuja idealnie. Czy musze to jakos dopasowac, zostawic tak czy to niepasujaca uszczelka??
Dzieki za podpowiedzi

FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
-
- Użytkownik
- Posty: 54
- Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
- Miejscowość: Jarosław
- Auto: Inne
Orajt, to nie bede tego dotykal. Zdziwilem sie, bo bylem przekonany, ze otwory maja pokrywac sie z kanalami wodnymi.
Czyli glowica wyglada przyzwoicie? Nie wyglada na zbyt splanowana? Porownam ze stara jak ja zedre z bloku.
Warto zrobic cos z glowica przed montazem? Odkamienic albo cos? Test olejowy? Upierdliwe pytania, ale bede to robil pierwszy raz i chce sie czegos nauczyc, zrobic maks dobrze i niczego nie zdupcyc
Czyli glowica wyglada przyzwoicie? Nie wyglada na zbyt splanowana? Porownam ze stara jak ja zedre z bloku.
Warto zrobic cos z glowica przed montazem? Odkamienic albo cos? Test olejowy? Upierdliwe pytania, ale bede to robil pierwszy raz i chce sie czegos nauczyc, zrobic maks dobrze i niczego nie zdupcyc

FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
- Miejscowość: Białystok
- Auto: Inne
Nigdy nie zdejmowałem głowicy i szczerze powiedziawszy niezbyt się na tym znam, ale mi się wydaje, że raczej uszczelka powinna pasować dobrze do kanałów...
Zależy tylko jakie jest to niedopasowanie. Bo jeśli niektóre z tych kanałów są pod kątami to naturalne jest, że jeśli splanuje się głowicę, to one jakby nieco się "przesuną" (to tak na chłopski rozum) 


-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
- DymusPGT
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: pn maja 11, 2009 10:53 pm
- Miejscowość: Starogard Gdański
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Starogard Gdański
kurcze nie mma juz dostepu do programow zeby sprawdzic ale polecilbym ci podejsc do jakiegos sklepu motoryzacyjnego niech ci pokaza rysunki
a co do Victora to dobre uszczelki ale wiem ze kiedys tez byly problemy z roznica w kanalach a np Erling pasowal idealnie
a co do Victora to dobre uszczelki ale wiem ze kiedys tez byly problemy z roznica w kanalach a np Erling pasowal idealnie
PUNTO GT25R
LIKWIDACJA MAŁYCH USTEREK ALE JUZ LATA

-
- Użytkownik
- Posty: 54
- Rejestracja: pt lut 16, 2007 3:14 pm
- Miejscowość: Jarosław
- Auto: Inne
Ok, uszczelke zamawialem u znajomego prosto z hurtowni. Sprawdzil mi po danych auta co i jak i ta powinna pasowac wg niego. Juz drugi raz biore od niego uszczele, mam nadzieje, ze i tym razem dal mi dobra
Musze w sobote juz skladac auto, takze zaryzykuje z ta.

FIAT - Fabrica Italiana Automobili Turbocompressi
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
Fiat 124 Spider
Fiat X1/9 Turbo
- DymusPGT
- Użytkownik
- Posty: 100
- Rejestracja: pn maja 11, 2009 10:53 pm
- Miejscowość: Starogard Gdański
- Auto: Punto GT
- Lokalizacja: Starogard Gdański
http://sklep.intercars.com.pl/ tu masz katalog wies sobie sam zobacz powinny byc obrazki kanalow wodnych potrz tez na firmy uszczelek
PUNTO GT25R
LIKWIDACJA MAŁYCH USTEREK ALE JUZ LATA
