Strona 2 z 3

Re: Phantom grip

: pt maja 22, 2009 7:22 pm
autor: Lui
hz10 pisze:tak więc po kolei
1 odpowiednia stal do nawęglania
2. ktoś kto to wstępnie wykona tzn z grubsza potem do nawęglania następnie hartowanie odpuszczanie, szlifowanie
3. trzeba przeszlifować styk koła zębatego z płytką
koszty tego wszystkiego małe nie są

Żeby oszczędzić na obróbce cieplno chemicznej pomyślałem właśnie o tych okładzinach ciernych, można by to nitować jak okładziny sprzęgła, tylko czy to się zmieści :roll:

Re: Phantom grip

: pt maja 22, 2009 9:43 pm
autor: beza
hz10 pisze:tak więc po kolei
1 odpowiednia stal do nawęglania
2. ktoś kto to wstępnie wykona tzn z grubsza potem do nawęglania następnie hartowanie odpuszczanie, szlifowanie
3. trzeba przeszlifować styk koła zębatego z płytką
koszty tego wszystkiego małe nie są
male nie sa, jak pisalem do 125p wstepnie okolo 600zl a moze i wiecej :roll:
turbomaniak pisze:Jak dla mnie gra nie watra swieczki, jak juz to blokada 100% to dopiero jest zabawa :D i nie mowie tu o tylnym napedzie
ale w tylnem napedzie szpera daje wiecej frajdy, o wieeeeele wiecej :wink:

Re: Phantom grip

: pt maja 22, 2009 10:18 pm
autor: ciemol
turbomaniak pisze:Jak dla mnie gra nie watra swieczki, jak juz to blokada 100% to dopiero jest zabawa :D i nie mowie tu o tylnym napedzie

to jest blokada 100%, przynajmniej tak sie reklamuja

Re: Phantom grip

: sob maja 23, 2009 3:16 am
autor: beza
ciemol pisze:
turbomaniak pisze:Jak dla mnie gra nie watra swieczki, jak juz to blokada 100% to dopiero jest zabawa :D i nie mowie tu o tylnym napedzie

to jest blokada 100%, przynajmniej tak sie reklamuja
ok taka maja polityke reklamowa, ale watpie w to zeby cztery sprezynki daly 100% blokade, ale jezeli tak jest to ciemol nie oplaca sie nawet bawic w takie cuda. Prostsza droga do calkowitej blokady to e-szpera i nie wymaga takich nakladow finansowych.

Re: Phantom grip

: sob maja 23, 2009 10:22 pm
autor: ciemol
nie spotkałem sie z takim czyms, co to?..einfach szpera :D ?

Re: Phantom grip

: ndz maja 24, 2009 9:44 am
autor: szymons1990
ciemol pisze:nie spotkałem sie z takim czyms, co to?..einfach szpera :D ?
to jest elektroszpera czyli zaspawany dyferencjal (100% blokada)

Re: Phantom grip

: wt maja 26, 2009 10:16 am
autor: goofer007
Od dziś szpere zaliczamy do elementów zawieszenia :lol:

Re: Phantom grip

: wt maja 26, 2009 1:44 pm
autor: beza
goofer007 pisze:Od dziś szpere zaliczamy do elementów zawieszenia :lol:
od wczoraj :P

temat raczej do dzialu "Napęd" :wink:

Re: Phantom grip

: śr wrz 09, 2009 8:59 am
autor: kania_
taka szpera daje spiecie rzędu 50Nm, takie spiecie osiagnelismy w f125p

Re: Phantom grip

: pn wrz 21, 2009 2:14 am
autor: beza
masz na mysli produkt pavlus'a z f&f?

Re: Phantom grip

: śr wrz 23, 2009 6:43 pm
autor: kania_
tak bazowalismy na orginalnym fantomie i tyle wyszło stałego spiecia

Re: Phantom grip

: śr wrz 23, 2009 10:34 pm
autor: ZibiUT
Spięcie rzedu 50Nm czyli??

Re: Phantom grip

: czw wrz 24, 2009 8:37 am
autor: hz10
podnosisz samochód z jednej strony i tyle trzeba przyłożyć do nakrętki przegubu aby koło sie zakręciło

Re: Phantom grip

: czw wrz 24, 2009 9:06 am
autor: ZibiUT
No dobra to duzo czy mało??
Ile ma np taki torsen co masz hz10 w skrzyni??

Re: Phantom grip

: czw wrz 24, 2009 10:14 pm
autor: Lui
Torsen to w takim wypadku chyba nic nie powinien mieć ?? BArdziej trzeba by to do płytkowej szpery porównać.