Strona 2 z 2

Re: pompa paliwa

: sob kwie 03, 2010 2:33 pm
autor: mr2j
uniak 1.4T pisze:chce zmienic pompe paliwa na taka z 20vt, miało byc wszystko pieknie ładnie, wyjałem obudowe i powiem szczerze ze nie jest za pieknie
pompa jest duzo krotsza a uszczelka ktora przychodzi na krociec do ktorego jest wezyk i piny na kabelki troche srednio kształtem pasuje

moze sie wypowiedziec ktos kto ma taki tuning?
jak Ci sie chce to mogłbyś zrobić fotki z tej zmiany pompy :)
tzn niedługo ja u siebie bede chciał coś takiego zrobić to by mi sie foty przydały :)
pozdr.

Re: pompa paliwa

: sob kwie 03, 2010 2:39 pm
autor: uniak 1.4T
nie ma w tym absolutnie zadnej filozofii, jedynie co to tak jak pisałem ta gorna uszczelka srednio passuje i filterek
jak mi sie uda to cos dzisiaj wrzuce

Re: pompa paliwa

: sob kwie 24, 2010 10:37 pm
autor: uniak 1.4T
udało sie zamontowac pompe z coupe, jednak sa kolejne problemy, wezyk paliwowy przeszkadza i obudowa na tej sprezynie pracuje w bardzo małym zakresie (moze 3cm) i do tego obudowa dalej jest za bardzo rozjechana i wystaje z baku
niech mi ktos cos poradzi

mogłbym puscic wezyk po prostej, nie taki zakrecany jak jest seryjnie itedy jak ustawie sobie odpowiednia długosc całej obudowy, załoze ten wezyk i on bedzie trzymac to do kupy, z tym ze obudowa juz sie wogole nie scisnie

czy te wszystkie kabelki razem z pompa sa w baku zalane przez paliwo, czy to ma działac na tej zasadzie ze paliwo wypiera obudowe i ono na tej sprezynie sie sciska po to aby nie zalac tej elektryki?

Re: pompa paliwa

: ndz kwie 25, 2010 3:06 pm
autor: BARTEKcoupe
sprężyny są po to aby dociskać obudowę do baku :wink: ona tam się nie rusza. Ja nie miałem żadnych problemów z wężykiem. Filtr dostałem z pompą i też był problem z głowy.
Jeśli masz rozjechaną obudowę dolną i górną to źle to poskładałeś

Re: pompa paliwa

: ndz kwie 25, 2010 10:14 pm
autor: uniak 1.4T
niemozliwoscia jest to zle poskładac bo masz krocce z drugiej strony i cała obudowa robi sie krzywa nie wspominajac juz o tym ze masz rozne długosci tych pretow itd

czyli rozumiem ze obudowa zwykle jest zalewana paliwem razem z ta cała elektryka, w sumie jak by miało tak nie byc przy pełnym baku
ja sobie to spokojnie ogarne tylko w tym wszystkim boje sie jakiegos zapłonu czy innej płomiennej sytuacji 8)

Re: pompa paliwa

: ndz kwie 25, 2010 10:21 pm
autor: hz10
nie ma stresu , benzyna sama sie nie pali :arrow: więc możesz spokojnie zamontować dodatkowy iskrownik do baku :wpysk:

Re: pompa paliwa

: ndz maja 30, 2010 8:30 pm
autor: joker44
polecam wklad walbro model 307, pasuje plug&play bez zadnych przerobek tylko plastik trzeba usunac od oslony starej pompy, a reszta jak w orginale :yay:

Re: pompa paliwa

: ndz cze 20, 2010 3:04 pm
autor: tusiu1988
Panowie sprawa ma się tak: auto zapaliło i zgasło, dalsze kręcenie i nic, wyciągam świece i są suchutkie. Odkręciłem przewał za tym okrągłym czymś na listwie i kręce, paliwo sie leje delikatnie ciurkim, brak ciśnienia, i teraz pytanie czy to pompa? czy ten pierdolnik przy listwie? i jaką pompe nie drogą można założyć? za ori 350zł powiedzieli w sklepie. Proszę o pomoc chciałbym w końcu sobie autem pojedzić :wsciekly:

Re: pompa paliwa

: ndz cze 20, 2010 3:24 pm
autor: adrian055
ja na pompie z punta 1.2 smigalem i bylo ok.. jc taka mam

wspomnij ze do UT bo ja osobiscie myslalem ze potrzebujesz do PGT

Re: pompa paliwa

: ndz cze 20, 2010 3:26 pm
autor: tusiu1988
jak bedzie pasowała to może być, ile za nią?