Strona 2 z 7
: pt lis 07, 2008 12:05 pm
autor: BARTEKcoupe
Jeśli auto ma śmigać tymczasowo na 160hp to czy wtryski seryjne i wałek mogą zostać? Do tego ma pójść jakaś większa suszara np. T25 lub T28. Ogólnie auto chcę wystroić na te 160hp, ale ma być zrobione tak aby w przyszłości dokupić parę gratów i celować w większe moce
: pt lis 07, 2008 2:05 pm
autor: ZibiUT
Seryjne wtryski na 160 km powinny starczyć ale bedzie to trzeba wystroić.
Czy silnik wytrzyma to nie wiem. Mozliwe ze da rade.
: sob lut 28, 2009 6:10 pm
autor: BARTEKcoupe
Panowie mam kolejne pytanie które mnie nurtuje

Skąd poprowadzić przewód olejowy do turbo??? w Bloku 1.6 takowego nie ma chyba??
: ndz mar 01, 2009 9:15 am
autor: ZibiUT
Zgadza się. w Bloku z 1,6 nie ma wyjścia na zasilanie oleju.
Najprościej i chyba najlepiej zrobić trójnik i wsadzić go w miejsce kontrolki oleju. Skok gwintu to M14x1,5
: ndz mar 01, 2009 12:04 pm
autor: BARTEKcoupe
czyli ciągnąć od przodu na tył?? Jestem ciekaw jak mają to rozwiązane osoby z silnikami 1.6 lub innymi zaturbionymi n/a
: ndz mar 01, 2009 12:41 pm
autor: wsk
Tak sie to rozwiazuje chyba zawsze jak pisze zibi, jak nie ma miejsca w bloku.
: ndz mar 01, 2009 12:58 pm
autor: BARTEKcoupe
Chodzi wam o taki trójnik?? powinien chyba pasować z coupe
: pn maja 04, 2009 9:43 pm
autor: wsk
Odkopuje stary temat alekilka pytan sie nasuwa. W zwiazku z popekana glowica ciekaw jestem jak by sie mial zakup silnika z punto 1.6 do tego. Konkretnie ile to wytrzyma po sfrezowaniu tloków wiecej jak seryjny 1.3T ??? Blok głowica wał tłoki i korby z 1.6 a osprzet z 1.3T+przerobka termostatu i olej do turbo. Oplaci sie czy nie bardzo ??? Jak juz cos ile cza by bylo podebrac tloki z punto 1.6??? Czy moze szukac silnika z PGT???
: pn maja 04, 2009 10:21 pm
autor: BARTEKcoupe
nic nie frezuj

Ja teraz śmigam na 9,2:1 i śmiga super, dodam jeszcze że tłoki mam bez natrysku oleju na denko. Po prostu 1.4n/a obłożony osprzętem z gt
: pn maja 04, 2009 11:11 pm
autor: wsk
A ile HP??? Bo jak juz bym skrobał to na więcej

. Jak zrobiłeś olej do turbo??
: pn maja 04, 2009 11:18 pm
autor: BARTEKcoupe
Olej poprowadzony jest od przodu tam gdzie czujnik jest w bloku. Ile hp to nie wiem. Na razie nie mierzone. Turbo k14
: pn maja 04, 2009 11:20 pm
autor: mrowczan
Wlasnie jak jest z tym zasilaniem olejem? Bo ori rurka ma max 15 cm, a tu pewnie z 70

Jak to wplywa na zywotnosc turbo, szczegolnie przy odpalaniu?
: pn maja 04, 2009 11:34 pm
autor: BARTEKcoupe
ta moja ma 80cm

i jakoś nie zauważyłem niepokojących objawów. Jedyne co mnie martwi to brak natrysku, ale jak narazie parę razy dostał po dupie i nic się nie dzieje

: śr maja 06, 2009 12:49 am
autor: wsk
Szperam i szperam ale cos licho mi to idzie

. Cos tam sie juz dowiedzialem ale dalej nie wiem ile bedzie mozna dmuchac w tego 1.6 po odprezeniu do 7,8 tyle ile jest stopien w UT. Bo sprawa jest taka ze moge ten silnik miec doslownie za kilka zlotych.
: śr maja 06, 2009 9:44 am
autor: ZibiUT
wg strony niemieckiej po sfrezowaniu tłoków można dmuchnać 1 bar i powinno być około 200 KM wiecej moga być problemy z tłokami