Strona 2 z 4

: czw cze 26, 2008 3:53 pm
autor: tusiu1988
mam rozumieć ze nikt nie wie

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 6:10 pm
autor: ostry
wsadziłem dzisiaj silnik 1.4 pod instalacje z 1.3, rozrząd ustawiłem zapłon też ale coś nie chce zapalić, łapie, łapie ale nie załapie :(

w 1.3 jest tak samo zapłon jak w 1.4 (4,2,1,3) ?
teraz już nie pamiętam jak było ale chyba inaczej były kable WN podłączone w 1.3, wtryski leją w tym samym momencie czy ważna jest kolejność ich podłączenia ?

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 6:17 pm
autor: DeviL
Jak kreci a nie odpala to zle ustawiony zaplon zapewne

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 6:18 pm
autor: turbomaniak
Tak samo maja byc podlaczone, na kopulce powinienes miec ponumerowane kable :wink:

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 6:23 pm
autor: ostry
a kolejność podłączenia wtrysków jest ważna ?
ogólnie aparat jest z 1.3 na wałku zamontowany

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 6:34 pm
autor: ali2500
kolejność zapłonu w silniku 1.4 patrząc od strony rozrządu jest ( 1-3-4-2 ) kable wysokiego napięcia muszą być idealnie podłączone zgodnie z numeracją cylindrów. Jeżeli auto ma dalej problem z odpaaleniem może być źle ustawiany kąt wyprzedzenia zapłonu. W celu wstępnej regulacji jedna osoba kręci rozrusznikiem ( odpala ) a ruga obraca delikatnie aparatem zapłonowym. Kolejność wtrysków również musi być idealnie podłączona.

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 6:51 pm
autor: turbomaniak
Kolejnosc podlaczenia wtryskow nie ma znaczenia, kable na kopulce patrzac na nia maja byc podlaczone odwrotnie do ruchu wskazowek zegara

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 7:18 pm
autor: ostry
zdjąłem waż od krokowego i pyrka coś tam sobie, ale nie reaguje na gaz w ogóle a jak zakładam wąż to gaśnie :(
wcięcie na wałku zrobiłem identyczne prawie jak w 1.3, rozrząd ustawiony palec na 4 potem 2,1,3, aparatem kręciłem w tą i z powrotem i nic, jak mi tak pyrkał to zauważyłem że obrotomierz nie pokazuje, miałoby to coś do tego ?

ktoś mi napisał że można ustawić rozrząd na obudowie z 1.3 w 1.4 i wyszło na to że musiałem cofnąć rozrząd o 2 zeby, i własnie nie wiem czy to nie był błąd przypadkiem :(

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 8:34 pm
autor: ZibiUT
Jezeli silnik 1,4 to ustawienie na obudowie od 1,4 powinno być. Ja mam przewody podłaczone liczac od dołu łamanej kopułki:
4,3,1,2.

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 8:48 pm
autor: ostry
chodziło mi o to czy w silniku 1.4 obudowa z rozrządu z 1.3 pokarze to samo co oryginalna obudowa z 1.4

bo ktoś mi pisał że powinno być ok ale chyba nie bedzie, przestawiłem rozrząd tak jak był mniej wiecej czyli o dwa zęby do przodu i zaczyna być ok :D

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 9:42 pm
autor: uniak 1.4T
a czy przy przestawionym rozrzadzie nie powinno dojsc do kolizji?

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 10:22 pm
autor: ostry
już działa dzięki za pomoc :D

Re: problem z odpaleniem

: ndz maja 09, 2010 11:58 pm
autor: goofer007
uniak 1.4T pisze:a czy przy przestawionym rozrzadzie nie powinno dojsc do kolizji?
Zależy o ile przestawionym :wink:

Re: problem z odpaleniem

: pn maja 10, 2010 12:30 am
autor: turbomaniak
To co bylo? Przestawiony rozrzad?

Re: problem z odpaleniem

: pn maja 10, 2010 1:12 pm
autor: ostry
tak, jak kupiłem silnik to był pasek założony chyba dobrze ale był luźny to nie byłem pewny i ustawiłem na obudowie z 1.3 bo ktoś twierdził, ze będzie dobrze
potem przesunąłem mniej więcej tak jak było i już odpala i chodzi normalnie ale przydałoby się ustawić idealnie a nie mam jak bez obudowy