Strona 2 z 3
: czw lis 22, 2007 10:45 pm
autor: DeviL
A ebc + ecumajster nie pomogloby na takiego laga ?

: pt lis 23, 2007 10:34 am
autor: 2rotor
DeviL pisze:A ebc + ecumajster nie pomogloby na takiego laga ?

Podłączam się pod pytanie. Myślę ze nowy kolektor rurowy uspawany pod T25 z kwasiaka też powinien trochę pomóc. No i rev limiter trzeba by podnieść na 7000 myślę.
: pt lis 23, 2007 11:17 am
autor: dr kozioł
a jaki cel zabiegu jest w podniesieniu limitera 0 200 obr?
mysle ze spokojnie 7400 - powyzej wychodza juz neidomagania ori walka rozrzadu - troche na to pomaga regulowane kolko rozrzadu
: pt lis 23, 2007 7:28 pm
autor: hz10
DeviL pisze:A ebc + ecumajster nie pomogloby na takiego laga ?

nie pomoże. na laga pomoże albo podtlenek albo kompresor

: pt lis 23, 2007 7:37 pm
autor: Lui
albo ALS

: pt lis 23, 2007 8:28 pm
autor: hz10
Lui pisze:albo ALS

a turbina na to niemożliwe

w zasadzie nie wiem nie sprawdzałem i nie zamierzam ale czytałem i nawet coolin mówił że można szybko ją zabić przez als

pozatym jak wyobrażasz sobie jazde po mieście z ciągle pierdzoącym samochodem

: pt lis 23, 2007 10:17 pm
autor: Lui
ale nie mów że nie będzie działać
pozatym nie musi być ALS gdzie odrazu mamy chociaż 0,5 bara przy zamkniętej przepustnicy, wystarczy 0,1 i troche szybsze dojście do np. 0,5 potem to już leci
ja tam spróbuje, ale wyjazd uniakiem planowany jest najwcześniej na styczeń/luty i to też tak rekraacyjnie

: pt lis 23, 2007 10:48 pm
autor: DeviL
Mozna tez zapodac sobie krotsze 1 i 2 bieg ,lub cala skrzynie

: sob lis 24, 2007 9:40 am
autor: hz10
lag to lag

ja zamontowałem krótsze 3 biegi i niezauważyłem różnicy poza mniejsza prędkością max na poszczególnych. ja chce "iść na łatwizne" i dlatego założe kompresor

: śr gru 05, 2007 12:40 pm
autor: 2rotor
Dotarła do mnie sprężarka o której wcześniej pisałem: T25, strona zimna A/R 0.80 a gorąca A/R 0.64. Na oko wygląda jakby faktycznie miała podejść w miejsce IHI. Pytanko: ktoś stroił silnik z T25 na seryjnych wtryskach czy odrazu większe?
: śr gru 05, 2007 2:05 pm
autor: Lui
ja stroiłem z jednym dodatkowym
nie widze tego na seri, chyba że użyjesz ecumastera i bezpośredniego sterowania wtryskami
: śr gru 05, 2007 2:29 pm
autor: 2rotor
Lui pisze:ja stroiłem z jednym dodatkowym
nie widze tego na seri, chyba że użyjesz ecumastera i bezpośredniego sterowania wtryskami
Nie no wiadomo, bez ecumajstra i szerokopasmówki nie podchodzę do tematu.
: śr gru 05, 2007 4:55 pm
autor: DeviL
A czy przy takim A/R goracej czesci nie bedzie laga jakiegos ?

: śr gru 05, 2007 8:10 pm
autor: Lui
troche będzie, ja takie żeliwo miałem
ciekawi mnie jaki wpływ ma częśc zimna .80 bo ja mam .49
w sumie to nie spotkałem się z jakimś konkretnym opisem jakie to ma znaczenie, niby tylko że mniejszy jest do większego boostu a większy ar do mniejszego przy takim samym przepływie
wie ktoś jak to jest?
: pn lut 11, 2008 12:28 pm
autor: mouk80
czy turbina od punto gt pasuje plug&play do uno?