Strona 2 z 2
: wt sty 27, 2009 9:44 pm
autor: Abarth
Ja na swoim starym silniku w Mk1 tj 903ccm na gaźniku wycisnąłem przy przelocie i tłumiku końcowym Mugen

osiągnąłem wynik bez wkładki vel Siliencera 119,2dBA

bardzo fajny basowy pomruk

ciekawi mnie jak będzie na 1,4I.E na przelocie 2" myślę że będzie w sam raz 2" co sądzicie

: śr sty 28, 2009 2:12 am
autor: Tschoob
do turbo to 2,5" ... 2" to troche za malo i sie bedzie dlawil...
: śr sty 28, 2009 7:59 am
autor: ZibiUT
W 1,4 N/A na 2 calach to rzeczej bedzie ryczeć a nie jechac. Zrób 52 mm lub 56 mm i starczy.
Tchoob 2" w turbo starczy
: śr sty 28, 2009 1:10 pm
autor: Lui
2" to 50 mm

: śr sty 28, 2009 1:17 pm
autor: ZibiUT
Ja bym powiedział ze 50,8 mm
Wiem ze sa dostepne rury do wydechów 52 mm i 56 mm takie aluminiowane i dlatego podałem te wartości
: śr sty 28, 2009 9:24 pm
autor: ciemol
ja bym proponował 52mm, u siebie mam cos podobnego i jest gitara
