sonda lambda
- Abarth
- Spamer :P
- Posty: 649
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 6:23 pm
- Miejscowość: Zawiercie
- Auto: Uno 1.3T
Ja na swoim starym silniku w Mk1 tj 903ccm na gaźniku wycisnąłem przy przelocie i tłumiku końcowym Mugen
osiągnąłem wynik bez wkładki vel Siliencera 119,2dBA
bardzo fajny basowy pomruk
ciekawi mnie jak będzie na 1,4I.E na przelocie 2" myślę że będzie w sam raz 2" co sądzicie 
...::: Italian Pocket Rocket Fiat Uno Turbo MK1 Project
New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

New Episode 500+ In progress
STAGE II 258Km & 311Nm
https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
W 1,4 N/A na 2 calach to rzeczej bedzie ryczeć a nie jechac. Zrób 52 mm lub 56 mm i starczy.
Tchoob 2" w turbo starczy
Tchoob 2" w turbo starczy
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Ja bym powiedział ze 50,8 mm 
Wiem ze sa dostepne rury do wydechów 52 mm i 56 mm takie aluminiowane i dlatego podałem te wartości
Wiem ze sa dostepne rury do wydechów 52 mm i 56 mm takie aluminiowane i dlatego podałem te wartości
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki