Strona 8 z 13

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw lut 03, 2011 6:52 pm
autor: MARCIN
jakie IP ma ECU(3).zakładał moze ktoś go po maską czy moze lepiej nie ryzykować?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw lut 03, 2011 7:11 pm
autor: hz10
sama centralka jest dobrze zabezpieczona ale kostka nie jest hermetyczna więc po czasie mogą sie zdarzyć cuda

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt lut 04, 2011 4:51 pm
autor: szymons1990
jest moze na forum jakis schemat podpinania pgt w full group pod ecumastera, tak zeby dało sie przesunac odcinke :?: :D moze ktos ma cos takiego

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt lut 04, 2011 5:17 pm
autor: BARTEKcoupe
Nie pamiętam dokładnie, ale wystarczy w kompie zmienić jakąś pierdołe za parę groszy i odcinke mamy 1000obr. dalej :wink:

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt lut 04, 2011 5:40 pm
autor: szymons1990
takie cos by mnie ratowało chociaz fajnie byloby wykozystac ecumastera

Re: Ecu master podłączenie!!!

: czw mar 10, 2011 9:05 pm
autor: MARCIN
pytałem o miejsce dla DET3 bo coś mi sie nie wydaje zeby przewody podpiete do DETa i powpinane w linie ecu samochodu miesciły sie w wymiarrze 20-30cm (cieżka sprawa)...jezeli DETa umiescimy w kabine

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt mar 11, 2011 1:20 am
autor: szymons1990
schowek przed pasazerem jest idealny na deta no i kable nie sa strasznie dlugie jedyny minus to ze tzeba wiercic :D

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt mar 11, 2011 7:32 am
autor: adrian055
ja mam deta nad ecu i jest tez ok:D

Re: Ecu master podłączenie!!!

: pt mar 11, 2011 11:06 am
autor: MARCIN
czy rezystory i dioda z zestawu DET3 trzeba gdzieś wpinać?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: sob mar 12, 2011 4:28 pm
autor: MARCIN
bede prubował umiescić go w podszybiu kolo ECU w takiej puszeczce tylko nie wiem czy nie bedzie mu za gorąco (żeby chłopak czasami sie nie przyjarał)
jak mozecie odp. na pytanie post wczesniej
jeszcze jedno-jakie ustawienia zrobić zeby DET3 chodził normalnie na orginalnej mapie bez strojenia,pytam bo jeszcze nie mam nowego turbo i nie widzi mi sie stroić dwa razy ,a DETa mógł bym już podłączyć i miec czesc roboty z głowy

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz mar 13, 2011 1:03 am
autor: uniak 1.4T
jakbym sie mylił to poprawcie ale raczej jest tak ze on sam zczytuje oryginalna mape i nic nie trzeba robic

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz mar 13, 2011 6:34 am
autor: MARCIN
czyli smiało moge go podłączyć bez zadnych ustawień w menu i bedzie smigał jak na starym seryjnym ECU?

Re: Ecu master podłączenie!!!

: ndz mar 13, 2011 8:05 pm
autor: MARCIN
nie chce was za bardzo meczyć koledzy ALE pilnie potrzebna pomoc!!! dziś podłaczyłem ECU DET3 w PGT i gdy skończyłem to załączyłem zapłon zapaliła sie czerwona kontrolka na DET3 i odpaliłem auto. Silnik wystartował od pierwszego strzała ale zaczoł chodzić jak by na 3 gary i kopcić jak by go ostro przylewało. chwilowo nie mialem lapka wiec nie podpiołem nic nie ustawiałem i nie wiem co sie tam dzieje . Podłanczałem według instrukcji kolegi-ZIBIEGO WIEC AUTO STOI I CZEKA NA POMOC


- rozcinasz przewód idący z pinu 3 przepływki i łączysz z pinem 13 DET3 a do drugiej częsci przewodu co idzie do pinu 7 ECU podłączasz pin 17 DET3
- rozcinasz przewód idący do pinu 47 do ECU i podłaczasz do pinu 9 DET3 a do drugiej cześci dajesz pin 5 z DET3
- pin 37 ECU to + po stacyjce i dajesz go na pin 1 DET3
- pin 14,19,24 ECU to masy i dajesz na pin 11 DET3

Pytanie teraz co bedziesz mieć jako deflection. Jezeli mapsensor zewnętrzny to do pinu np 14 DET3 dajesz pin sygnałowy, pin 12 DET3 zasilanie mapsensora no i masa z masy DET3.

Pamietaj aby nie stosować za długich przewodów do DETa szczególnie od czujnika zapłonu. Ja daje takie 20-30cm

W sofcie w setup-> scales configuration przy analog2 klikasz na load i wybierasz MPX4250 i potem OK, w ignition configuration ustawiasz Retard/Advance 60-2 , na dole ile jest odcinka ewentualnie 100 obr wiecej i OK. Wszystko to oczywiście przy właczonym zapłonie. Następnie klikasz 4 ikonę od lewej aby zapisac ustawienia w DET. Po tej operacji możesz sprawdzić czy odpala. Jak tak to fajnie a jak nie to zobacz czy silnik widzi obroty krecenia w logach lub w prawym dolnym rogu w RPM coś sie pokazuje przy kreceniu.
Niestety det3 długo łaczy się z kompem a wiec musisz przekrecić kluczyk i poczekać chwile aż pojawi sie komunikat czy sciągnać mapy z DET. Klikasz OK i dopiero zaczynasz klecenie rozrusznikiem.

Re: Ecu master podłączenie!!!

: wt mar 15, 2011 11:55 am
autor: MARCIN
kolejne pytanie-narazie zostawiam seryjną przepływke i wyczytałem coś o podłączeniu sie pod pin52-wystarczy sie w niego wpiąc czy trza gorozcinac i podłanczac drugą czesc przewodu pid jakiś inny pin DETa? nie kumam sktrutu TPSa który trzeba ustawic na analog 2

Re: Ecu master podłączenie!!!

: wt mar 15, 2011 2:24 pm
autor: dzikidaniel
MARCIN pisze:nie kumam sktrutu TPSa który trzeba ustawic na analog 2
Throttle Position Sensor - czujnik położenia przepustnicy.