Jakie doladowanie mozna ustawic przy UT 1,4 i.e. racing??

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Jakie doladowanie mozna ustawic przy UT 1,4 i.e. racing??

Post autor: Killer »

Moze ktos gdzies znalazl info, bo w wiekszosci tematow pojawia sie silnik 1,3 i sprezarka IHI. W/g ksiazki w racing'u powinien byc garet, ktory podobno wydmucha 1,5 bara, ale czy przy doladowaniu powyzej bara silnik bedzie mial wystarczajaco paliwa?? Dajcie znac jak cos wygrzebiecie o racing'u
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

ja mam racinga i turbo to IHI vl5 a nie garrett

więcej niż 1 bar bym nie ustawiał

a i nawet już przy 0,8 auto chodzi za ubogo
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

Musze wjechac na warsztat i sprawdzic, bynajmniej jest inna niz z 1,3... a ksiazka twierdzi ze to T2.... hmmm
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

w 1,4T były dwie turbiny, IHI VL5 oraz Garett T2
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

powyżej 0.8 jest orutnie ubogo(przynajmniej u mnie)więc powyżej z seryjnymi wtryskami sobie daruj :wink:
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rożek »

hz10 pisze:powyżej 0.8 jest orutnie ubogo(przynajmniej u mnie)więc powyżej z seryjnymi wtryskami sobie daruj :wink:
ja się za bardzo na ty mnie znam ale można by wydłużyć czas wtrysku np przez odłączenie czujnika od temp do ssania wtedy by więcej wlewał :wink:
Awatar użytkownika
mouk80
Zaawansowany użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Uno 1.4T

Post autor: mouk80 »

Zibi122 pisze:w 1,4T były dwie turbiny, IHI VL5 oraz Garett T2
A nie bylo KKK?
a tak z ciekawosci. czym sie rozni wersja racing od zwyklych ut?
chyba miala inny licznik. sa jeszcze jakies roznice?
Ostatnio zmieniony pt maja 18, 2007 7:38 am przez mouk80, łącznie zmieniany 1 raz.
Fiat Uno 1.4 TURBO i.e. nareszcie śmiga:))
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

hehe co na allegro widziałeś licznik?

ja różnicy nie widze, o wersji rally też nie słyszałem, chyba że sie komuś z racingiem pomyliło :P
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

komus sie uwidziala nowa nazwa, taki chwyt marketingowy hehe 8)
UT 1,4 Racing
Awatar użytkownika
murcki
1.4 turbo i.e.
Posty: 115
Rejestracja: czw gru 02, 2004 11:50 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: murcki »

Zibi122 pisze:w 1,4T były dwie turbiny, IHI VL5 oraz Garett T2
Garett był w pierwszej wersji bez kata, IHI w późniejszej z katem.
KWK murcki - At Your Side

Obrazek
Awatar użytkownika
Killer
Użytkownik
Posty: 87
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 3:01 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Killer »

IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba
Uno 1.4 Racing +162KM.... SPRZEDANY
Lancia Delta HF Turbo +216KM
VW Golf Cabrio 1.8 GTi 126KM
Audi A8 4.2 5v S-line 310KM
VW Passat GT 16V 136KM na sprzedaz !!!
CC Sporting 1.1 61KM SPRZEDANY
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Killer pisze:IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba
W PGT było VL7 a w UT VL5

A doładowanie w PGT to 1,0 i w piku 1,5
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
dr kozioł
Aktywny użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:47 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: wawa

Post autor: dr kozioł »

rosssssa pisze:
Killer pisze:IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba


A doładowanie w PGT to 1,0 i w piku 1,5
z tym pikiem to chyba zart......
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

dr kozioł pisze:
rosssssa pisze:
Killer pisze:IHI byly w tym samym silniku w Punto GT, z doladowaniem 1,3b chyba


A doładowanie w PGT to 1,0 i w piku 1,5
z tym pikiem to chyba zart......
Moze ma MBC ? :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Post autor: skadubek »

Według wskaźnika doładowania to i nawet do 1,6 dochodzi....

A nowe bravo 1,4 t-jet w wersji ABARTH ma mieć coś około 2,2 bara :shock: :shock:
ODPOWIEDZ