uciekanie wody
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
uciekanie wody
Ubywa mi szybko wody ze zbiorniczka. Pod autem sucho i raczej nie wyglada, zeby ktorys z przewodow byl dziurawy. Codziennie ostatnio musze dolewac.
Jakie moga byc tego powody?
Jakie moga byc tego powody?
- mouk80
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 334
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 3:57 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Uno 1.4T
mechanik stwierdzil ze to jakas uszczelka przy kolektorze. Ponoc dlatego mi autko tak dymilo. Myslalem ze to olej, a to para wodna:)
Mialem tez ogromne przebicia na kablach do swiec. Beda wymienione kable, swiece, kopulka palec i chyba cewka ma byc przeniesiona w inne miejsce, zeby kable byly duzo krótsze. bo w tej chwili to mi praktycznie na cala szerokosc auta ida.
Pozapychane tez sa jakies takie cienkie wezyki i nie ma na nich odpowiedniego cisnienia.
Sprawdzana byla kompresja i wyszlo na kazdym cylindrze 6,5. To kiepsko czy jeszcze nie tak zle?
Ten Pan ma porsche 944 2.5 T, Mitshubishi 3000GT i honde crx, a jak sie przejechal Uniakiem, to stwierdzil, se nigdy w zyciu czyms tak szybkim nie jechal.
Zaczal dlubac w ksiazkach co to za silnik no i okazalo sie ze to jest ta najmocniejsza 118 konna wersja, a ze turbina laduje sporo ponad bara, to faktycznie jedzie jak szalone.
Cisnienie niestety bedzie obnizone
Bardzo chetnie bym sobie takie zostawil, wiec chyba trzeba zakuć silnik za niedlugo. Gdzie szukac czesci do tego?
Mialem tez ogromne przebicia na kablach do swiec. Beda wymienione kable, swiece, kopulka palec i chyba cewka ma byc przeniesiona w inne miejsce, zeby kable byly duzo krótsze. bo w tej chwili to mi praktycznie na cala szerokosc auta ida.
Pozapychane tez sa jakies takie cienkie wezyki i nie ma na nich odpowiedniego cisnienia.
Sprawdzana byla kompresja i wyszlo na kazdym cylindrze 6,5. To kiepsko czy jeszcze nie tak zle?
Ten Pan ma porsche 944 2.5 T, Mitshubishi 3000GT i honde crx, a jak sie przejechal Uniakiem, to stwierdzil, se nigdy w zyciu czyms tak szybkim nie jechal.
Zaczal dlubac w ksiazkach co to za silnik no i okazalo sie ze to jest ta najmocniejsza 118 konna wersja, a ze turbina laduje sporo ponad bara, to faktycznie jedzie jak szalone.
Cisnienie niestety bedzie obnizone

- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Mylisz dwie rózne rzeczy.
Jezeli masz tak niską kompresję to silnik praktycznie do remontu. Wartość norlamna to 10-12. Dla silnika NA 12-14 Granica zurzycia dla turbo to coś około 6 własnie.
Spadek kompresji nie koniecznie musi być spowodowany złym stanem cylindrow i pierścieni. Moga być nieszczelne pierścienie. Należałoby zrobić próbe olejową. Poszukaj w szukajce na naszym forum a wszystko to było już pisane.
Stopień speżania to coś innego. W turbo to około 8:1 i tego nie da się zmierzyć. Jest to warotość wyliczana. W silnikach NA jest powyżej 10:1 ale to już zalezy od silnika, producenta itd
Jezeli masz tak niską kompresję to silnik praktycznie do remontu. Wartość norlamna to 10-12. Dla silnika NA 12-14 Granica zurzycia dla turbo to coś około 6 własnie.
Spadek kompresji nie koniecznie musi być spowodowany złym stanem cylindrow i pierścieni. Moga być nieszczelne pierścienie. Należałoby zrobić próbe olejową. Poszukaj w szukajce na naszym forum a wszystko to było już pisane.
Stopień speżania to coś innego. W turbo to około 8:1 i tego nie da się zmierzyć. Jest to warotość wyliczana. W silnikach NA jest powyżej 10:1 ale to już zalezy od silnika, producenta itd
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki