Jak odprężyć silnik wolnossący?

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Jak odprężyć silnik wolnossący?

Post autor: rożek »

Dokładnie mi chodzi o przerobienie 1,5 na turbo.
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Tloki odprezajace + uszczelka metalowa odprezajaca
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Bini0
Aktywny użytkownik
Posty: 218
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 7:15 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Panki, Śląskie, PL
Kontakt:

Post autor: Bini0 »

Albo obróbka głowicy
Pozdrawiam - Binio
Obrazek
rożek
Aktywny użytkownik
Posty: 209
Rejestracja: wt lis 21, 2006 3:25 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rożek »

Bini0 pisze:Albo obróbka głowicy
A doczytałem się że głowica od 1,4 turbo ma większą pojemność komory spalania - będzie to pasowało żeby przykręcić do 1,5?
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Tylko że 1.4T ma większą komorę spalania w stosunku do 1.3T i niekoniecznie musi być większa od tej w 1.5.
Poza tym w głowicy 1.4T komora siada na tłok 80.5mm i takie ma podebranie, zaś w 1.5 są tłoki 86.4mm i już nie będzie to zgrane.
Co więcej blok 1.5 jest rozwierconym 1.3T i nasadzenie głowicy na niego od 1.4T napotyka na drodze takie same problemy jak na 1.3T, a o tym juz było:).
http://unoturbo.pl/viewtopic.php?t=471
http://unoturbo.pl/viewtopic.php?t=491
ODPOWIEDZ