Hejko Amigosy
Tak sobie czytałem o tym, aż wreszcie uzbierałem i mam, ale...
Qurcze o co tam chodzi wogóle hehehe
Wstawiam sobie jeksies wartości -5 -8 5 25 ... ale tak naprawde nie mam zielonego pojęcia co to jest?????? hehe
Jak zrobić mapke, o co chodzi, bo pisaiscie jak podpiąc i wogóle ale o tworzeniu mapek to chyba nic nie było, co??
pozdrawiam i dzięki za wskazówki
SMT6... nie zabijać ;)
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
-
- Użytkownik
- Posty: 79
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Trójmiasto
jaaa pierdziu hehe Dzięki wielkieziuzio pisze:W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
Szkoda ze nie jestes z Trójmiasta to bym wpadł z piwkiem na podszkolenie

pozdroffka
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Jacek Ty to zawsze znajdziesz powod do piciaJacekGD pisze:jaaa pierdziu hehe Dzięki wielkieziuzio pisze:W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
Szkoda ze nie jestes z Trójmiasta to bym wpadł z piwkiem na podszkolenie
pozdroffka

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 

-
- Użytkownik
- Posty: 79
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 11:21 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Trójmiasto
ehehe też nie uciekniesz od nas, plaża , piwko i grillek, nawet nam plaże poszeżyliDeviL pisze:Jacek Ty to zawsze znajdziesz powod do piciaJacekGD pisze:jaaa pierdziu hehe Dzięki wielkieziuzio pisze:W mapie analog wartość +/-1 zmienia sygnał wejściowy o 39mV.
W mapie injection wartość 1 ma różne znaczenie w zależności od aktywacji funkcji NOX w Global settings.
W mapie ignition wartość +/-1 to 1 jeden stopień przyspieszenia/opóźnienia zapłonu względem seryjnych wartości narzuconych przez ECU.
Generalnie(i maksymalnie najogólniej) masz tak się bawić mapami, aby uzyskać odpowiedni AFR, z maksymalną mocą, bez spalania stukowego i bez zbyt wysokiego egt:).
Szkoda ze nie jestes z Trójmiasta to bym wpadł z piwkiem na podszkolenie
pozdroffka


Dawajcie nad morze ;)Bo morze jest piękne