tylne nacinane i nawiercane tarcze [uno turbo]

amortyzatory, sprężyny, koła, hamulce, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

tylne nacinane i nawiercane tarcze [uno turbo]

Post autor: kania_ »

co to za marka i model?
Obrazek
ktos wie?
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

moze to jakies przednie z innego fiata?

takie tarcze robi tez mikoda za 43,29 sztuka :) , ciekawe czy to dobre bedzie:

http://www.mikoda.pl/public/foto.htm

http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?C ... et&id=1684

a na przod za 96,52 :)

http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?C ... et&id=1683

ceny sa bdb ciekawe jak z jakoscia, ale raczej nie mozna sobie pozwolic na jakas wpadke w tej dziedzinie :roll:

co sadzicie?

ale na tej fotce to widac ze ktos sie raczej z cenami nie liczyl, goodridge, powerflex, avo :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

eeeeeee to nie jest orginalne ut no bo 4- drzwi :roll: a tak na poważnie to tylne tarcze do ut podobno pasują od 125p przód :lol:a co do tarcz ze zdjęcia to hmm miałem w poprzednim bmw nacinane zimmermany i musze powiedzieć że jedyne co zauważyłem to szybsze zużycie klocków :roll: nie ma to jak gładkie tarcze i greensuff
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

No właśnie zauważyłem, że wielu spośród ziomali myśli sobie zmienie tarcze na nacinane+sportowe klocki i będa duzo lepsze heble, lecz tak naprawde dobrym rozwiązaniem jest zmiana tarcz na wieksza średnice !
I niech Mi ktoś pokaże przegrzane tylne tarcze z UT przecierz to autko jest lekkie na tylnej osi i po cholere co kolwiek tam zmieniać?
Lepiej pobawić sie z regulacja korektora hamowania .

NACINANE TARCZE DUZO SZYBCIEJ SIE KOŃCZA TAK JAK I KLOCKI NIE WSPOMINAJAC O TYM, ZE MAŁO KIEDY JESLI DOBRZE HAMUJA PRZEŻYWAJA WIĘCEJ NIZ 2 KPL. KLOCKÓW TAK NAPRAWDE TO JEDEN I PO ZABAWIE :D
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
kania_
Zaawansowany użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 9:41 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kania_ »

nie pytam o słusznosc stosowania takich tarcz tylko kto takie produkuje
:P
p.s.
a mikode sprwadze
Quaki
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: czw gru 21, 2006 2:12 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Quaki »

nacinanie tarcz nie sluzy temu zeby ona lepiej hamowala bo to oczywiscie nie nastapi ale sluzy temu zeby tarcza lepiej oddawala cieplo (przez co niejako lepiej hamuje bo sie nie rozgrzewa tak mocno) czemu niby miala by lepiej oddawac cieplo ano temu ze ma wieksza powierzchnie
Niesy jest tez prawda ze duzo lepiej sciera klocki :( i to powazny minus takich tarcz za to kilka ostrych hamowanz rzedu nie pwinno zrobic na naiej jakies strasznego wrazenia (w moim autku robi wiec trafia do mnie tarcze nacinane a jak sie zdarzy okazja to moze lupie sobie inne zaciski i inne tarcze ale to inna historia)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

Quaki pisze:nacinanie tarcz nie sluzy temu zeby ona lepiej hamowala bo to oczywiscie nie nastapi ale sluzy temu zeby tarcza lepiej oddawala cieplo (przez co niejako lepiej hamuje bo sie nie rozgrzewa tak mocno) czemu niby miala by lepiej oddawac cieplo ano temu ze ma wieksza powierzchnie
Korzystający ze sportowych doświadczeń, czołowi producenci proponują stosowanie tarcz rowkowanych. Mają one wiele zalet i rzeczywiście znacznie poprawiają wyniki hamowania. Rowki te służą odprowadzaniu wszelkich gazowych produktów powstających podczas hamowania, tworzących niewidzialną poduszkę pomiędzy tarczą a klockiem.
[...]
Pamiętamy przecież, że to właśnie od masy tarcz zależy wielkość pochłanianego ciepła, które powstaje podczas hamowania.
ODPOWIEDZ