dalej nie zapala [druga strona]
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
dalej nie zapala [druga strona]
a przekaznik dobry jest wymienialem go z pompa
co sprawdzic? bo juz nie moge sie polapac w tych kablach
co sprawdzic? bo juz nie moge sie polapac w tych kablach
Ostatnio zmieniony pt lut 16, 2007 6:12 pm przez Lui, łącznie zmieniany 2 razy.
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
zorientowalem sie ze plus tez wlacza sie dopiero jak krecimy rozrusznikiem, wtryski chodza, zapalac nie zapala, walcze dalej 

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
jest tego typu lipa, nie mam obrotów na smt6, jak sprawdzic czujnik polozenia walu?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
problem w tym ze silnik wogole nie zapala
tylko tak jakby zalapuje na jeden/dwa gary, raz kichnal w dolot
(btw nie wiem czemu nie mam polskiej czcionki
)

tylko tak jakby zalapuje na jeden/dwa gary, raz kichnal w dolot
(btw nie wiem czemu nie mam polskiej czcionki

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
map sensor chyba dobry bo jak zawsze pokazuje na wylaczonym silniku 39% deflcetion
ale nie wiem jak sprawdzic ten czujnik GMP, w ksiazce ladnie napisali sprawdzic opornosc ma byc pomiedzy 600 a 700 ohm, jasne prosta sprawa tylko pomiedzy czym mam sprawdzic ta opornosc, czujnik mimo dwoch pinow ma jeden kabel (w 1.3 mam tak samo) ..... no i nie wiem co robic....
ale nie wiem jak sprawdzic ten czujnik GMP, w ksiazce ladnie napisali sprawdzic opornosc ma byc pomiedzy 600 a 700 ohm, jasne prosta sprawa tylko pomiedzy czym mam sprawdzic ta opornosc, czujnik mimo dwoch pinow ma jeden kabel (w 1.3 mam tak samo) ..... no i nie wiem co robic....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
masz sprawdzić pomiędzy tymi pinamiLui pisze:map sensor chyba dobry bo jak zawsze pokazuje na wylaczonym silniku 39% deflcetion
ale nie wiem jak sprawdzic ten czujnik GMP, w ksiazce ladnie napisali sprawdzic opornosc ma byc pomiedzy 600 a 700 ohm, jasne prosta sprawa tylko pomiedzy czym mam sprawdzic ta opornosc, czujnik mimo dwoch pinow ma jeden kabel (w 1.3 mam tak samo) ..... no i nie wiem co robic....

-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
hmm w sumie moglo by tak byc
bo jak mierzylem teraz to opornosc byla nieskonczona czyli nie bylo wogole przeplywu pradu
a jak akurat czujnik bedzie nad zebem to opornosc ma byc te 600-700?
bo pamietam ze sprawdzalem kiedy czujnik w aparacie w 1.0 to zawsze byla jakas a podczas krecenia zmieniala sie skokowo
bo jak mierzylem teraz to opornosc byla nieskonczona czyli nie bylo wogole przeplywu pradu
a jak akurat czujnik bedzie nad zebem to opornosc ma byc te 600-700?
bo pamietam ze sprawdzalem kiedy czujnik w aparacie w 1.0 to zawsze byla jakas a podczas krecenia zmieniala sie skokowo
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
oporność to oporność nie ma wpływu na to czy jest nad zębem czy nie
to że sie zmienia podczas kręcenia to już jest efektem indukcji ale jeżeli czujnik jest umarty to tak czy inaczej na omomierzu zobaczysz OL. jeżeli jest nieskończoność to możesz jeszcze spróbować uciąć kabel (wcześniej upewnij sie że wtyczka jest cała) przy samym czujniku i sprawdzić oporność w celu wyeliminowania uszkodzenia kabla. no chyba że masz drugi czujnik to nie ma sprawy 


-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Sprawdzałem na czujniku z 1.3 który działał do końca dobrze, i jest to samo oporność jest nieskończona, to chyba nie ma być tak, trochę chyba za duży pech żeby dwa czujniki padły?
Jeśli chodzi o tą zmieniającą się oporność to widocznie zależy od czujnika bo ten w 1.0 to zmieniał oporność w przy obracaniu…. A może już coś bredzę bo strasznie boli mnie palec po tym jak przebiłem go niemal do paznokcia końcówką od multimetru
Jeśli chodzi o tą zmieniającą się oporność to widocznie zależy od czujnika bo ten w 1.0 to zmieniał oporność w przy obracaniu…. A może już coś bredzę bo strasznie boli mnie palec po tym jak przebiłem go niemal do paznokcia końcówką od multimetru

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
spox
ale oporność zmienia sie w pewnym sensie podczas kręcenia bo jak przełączysz na woltomierz i masz szybki woltomierz to zobaczysz piki napięcia wyindukowanego przez czujnik
to jest tak w każdym (no prawie) czujniku jak by co to moja maszyna jest w proszku jutro pomierze to napisze co zaobserwowałem
pozdro


pozdro
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Oporność musi być. Sprawdz dokładnie bo jezeli nie ma to jest uwalony.
Ten na skrzyni ma nr 5944390 lub 7604582
Pasuje od kilku róznych samochodów.
Ten na skrzyni ma nr 5944390 lub 7604582
Pasuje od kilku róznych samochodów.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
no ale jak to dokladnie sprawdzic, na dwoch pinach od wtyczki ktora jest przy czujniku ???? sprobuje sie przekluc moze w kabel (ale poprzenie klucie zostawilo negatywny slad na psychice
), no ale to by bylo dziwne zeby dwa czujniki padly tak od samego czasu bo nic nie ruszalem...

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl