t3/t4

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Tak UT MK1 i o ile dobrze pamietam ma mieć czerwoną naklejkę
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
Awatar użytkownika
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: Pumba_bielsko »

zgadza sie czerwona klejka :lol:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Pumba_bielsko pisze:zgadza sie czerwona klejka :lol:
A dodaje mocy ta naklejka ? :roll: :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

DeviL pisze:
Pumba_bielsko pisze:zgadza sie czerwona klejka :lol:
A dodaje mocy ta naklejka ? :roll: :twisted:
to nie wiedziałeś :roll: 100km więcej :lol:
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

rosssssa pisze:
hz10 pisze: a można dostać inny wałek niż ten polecany przez wszystkich czyli od świątka :?: ale coś mi sie wydaje że że z 1.1 bara to 300 ps nie będzie :roll:
Co do Wałka to jest firma z krakowa Jakić REMapol albo coś podobnego oraz Henrich.

No a Petera miał 1,1 i 300KM tylko przy dużej turbinie i 16V :wink:

A teraz kuje dokońca go bo teraz miał tylko tłoki i daje mega duże turbo :lol: zobaczymy co wyciągnie :wink:
Turbo nie bylo duze, tloki byly seria ostatnio i chyba koni wiecej nawet.
Ale za to ten silnik bez doladowania mial tyle koni co seryjny UT na 0,9bar.
POdstawowa zasada - im wiecej mocy masz bez doladowania, tym wiecej uzyskasz na tymsamym cisnieniu.
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Dla sprecyzowania.

Turbina to GT28RS na ballberingu orginał GARRETT
Doładowanie było 1,1
Moc pi razy oko 330 + strzał z nitro

Teraz będzie Albo GT30RS (chyba dłuższe to oznaczenie jest) albo GT35RS nie pamiętam które ale trzymałem to w rękach i nwet wtedy robiło mega wrażenie, oczywiście też garrett.

A tłoki były kute!!!! korby były oryginalne
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

rosssssa pisze:Dla sprecyzowania.

Turbina to GT28RS na ballberingu orginał GARRETT
Doładowanie było 1,1
Moc pi razy oko 330 + strzał z nitro

Teraz będzie Albo GT30RS (chyba dłuższe to oznaczenie jest) albo GT35RS nie pamiętam które ale trzymałem to w rękach i nwet wtedy robiło mega wrażenie, oczywiście też garrett.

A tłoki były kute!!!! korby były oryginalne
Potrzymaj t2 i wez potem t3 , tez zrobi wrazenie (spora roznica) :wink: BTW nie liczy sie wielkosc a jakosc , woz ma fajnie jechac i tyle :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chce :P piszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki :( i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a :roll:
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ... :roll:
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

hz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chce :P piszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki :( i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a :roll:
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ... :roll:
Wiesz co tam byla dyskusja o tym czy na malym turbo, malych wtryskach, slabej pompie wyszlo tyle koni. W przypadku Radka wiem ze bylo duzo kuni po samym wykorzystaniu wtryskow i powiem ze w sumie 680cc sie nie nudzilo :twisted: Co do duzego turbo, to nie wiem o kim mowicie, ale z miejsca ci moge podeslac jedna sztuke, ktora nie zapompuje wiecej niz 0,5bar zanim Ci sie silnik przekreci (jak wogole zapompuje) :P

Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

colin pisze:
hz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chce :P piszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki :( i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a :roll:
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ... :roll:


Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.
na taką przeróbke jestem przygotowany zresztą po to kupiłem ten samochód a nie inny :wink: co do zaworów to musze sprawdzić bo ja narazie znalazłem coś podobnego od alfy tylko tak jak pisałem w którymś tam poście martwi mnie masa tych nowych zaworów co z kolei ma wpływ na ich bezwładność żeby to skorygować można by założyć zawory z trzonkiem 7 a najlepiej 6mm ale nie ma tak dużych w ofercie :evil:
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

hz10 pisze:
colin pisze:
hz10 pisze:coś mi sie wydaje panowie że pieprzycie tzn przypomina mi to wersje ze steetracingu czyli silnik 1.2 i 246 km wierze bo musze albo jak ktoś napisał lece bo chce :P piszcie wiecej jak ktoś z silnika samochodowego wyciągnoł więcej mocy z litra niż z motocyklowego a napewno będzie oki :( i jeszcze stare uno 8v 1 40 ps n/a :roll:
devil: masz racje albo oni widzieli największe turbo gt28 albo ... :roll:


Wracajac do Twojego silnika, to zrobienie tego nie bedzie proste ( co nie znaczy ze niemozliwe). Nie jestem zlosliwy czy cos, tylko mowie z doswiadczenia, ze jakbys tego nie zaplanowal, to trzeba bedzie kombinowac bardziej niz sie wydaje. Byla mowa o wiekszych zaworach z tego co pamietam i od razu moge powiedziec, ze o ile dobrze pamietam to ssace latwo zapodac z punta 1.6, bo glowica tam prawie takasama - ma mniejsze wydechy a wieksze ssace kanaly. Oczywiscie mozliwe ze gniazda trzeba zmienic, ale jak juz zaczynac takie mody, to trzeba sie liczyc z kompleksowa przerobka.
na taką przeróbke jestem przygotowany zresztą po to kupiłem ten samochód a nie inny :wink: co do zaworów to musze sprawdzić bo ja narazie znalazłem coś podobnego od alfy tylko tak jak pisałem w którymś tam poście martwi mnie masa tych nowych zaworów co z kolei ma wpływ na ich bezwładność żeby to skorygować można by założyć zawory z trzonkiem 7 a najlepiej 6mm ale nie ma tak dużych w ofercie :evil:
jak zalozysz mocniejsze sprezynki, to nie bedzie sie czym martwic. Poza tym zawsze mozna zrobic zawory na zamowienie.
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

a może tutaj spróbujesz?

http://www.paradowscy.pl/pl/index.html
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

oki prace nad wymianą ruszyły dopiero dziś :roll: i już na dzień dobry mam dwa spostrzeżenia :lol:
1. turbina jest do zamontowania bezmała plug&play co mnie cieszy
2. dlaczego średnica przepustnicy jest taka mała w stosunku do przekrojów całej reszty
:shock: i to mnie dziwi czy ktoś mi może podać średnice w silniku 1.4 t
pytam z czystej ciekawości 8) bo jak sie okaże większa to i u mnie zagości odpowiednio większa :lol:
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

hz10 pisze:oki prace nad wymianą ruszyły dopiero dziś :roll: i już na dzień dobry mam dwa spostrzeżenia :lol:
1. turbina jest do zamontowania bezmała plug&play co mnie cieszy
2. dlaczego średnica przepustnicy jest taka mała w stosunku do przekrojów całej reszty
:shock: i to mnie dziwi czy ktoś mi może podać średnice w silniku 1.4 t
pytam z czystej ciekawości 8) bo jak sie okaże większa to i u mnie zagości odpowiednio większa :lol:
50mm starczy spokojnie do 300KM, powyzej lepiej jzu wieksza dac przepustnice.
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

hz10 pisze: :shock: i to mnie dziwi czy ktoś mi może podać średnice w silniku 1.4 t
pytam z czystej ciekawości 8) bo jak sie okaże większa to i u mnie zagości odpowiednio większa :lol:
Około 42mm
ODPOWIEDZ