t3/t4

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

t3/t4

Post autor: hz10 »

witam
czy ktoś ma taką z forum jeżeli tak to jakie problemy były przy montażu :?: pytam bo właśnie zakupiłem tylko nie wiem kiedy znajde chwile na zamontowanie :evil:
pozdrawiam
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Do czego chcesz to montowac ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

zgadnij :roll:
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Lambordzini galardo ? :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

a czy to jest forum lamborgini :roll:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

hehe

ale może coś dokładniej, uno, punto 1.3, 1.4?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
jugo500
Zaawansowany użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 9:51 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Poznań

Post autor: jugo500 »

Maserati Ghibli :lol: :lol: :lol:
Obrazek
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

uno 1.3
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

1. Nie pasuje do kolektora wydechowego, w najprostszym wypadku musisz zrobić flnaszę przejśćiową, ale wtedy pewnie się już nie zmieśći

musiałbyś poprostu przyspawać nową flanszę do kolektora

tak bolt on to nie jest :)

2. Przewód olejowy trzeba będzie zmienić, najprawdopodobniej, bo turbo będzie miało dopływ na śrubę 12 a ihi ma na 10

3. resza przewodów to już zobaczysz, ja mam tak że przy zmianie reszta pasował, przerobić trzeba było lekko tą flanszę od odpływu (większy rozstaw śrub mocujących)

4. Downpipe musisz zmienić bo t3 ma inny

5. Jeżeli masz górne wybieranie w skrzyni to może ci się nie zmieścić kompresor....

6. moim zdaniem to ta turbosprężarka jest trochę za duża....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Quaki
Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: czw gru 21, 2006 2:12 pm
Auto: Uno 1.3T

Post autor: Quaki »

Panowie a ja mam taka mala dygresje a nie lepiej zamiast zgadywac czy bedzie dobrze poprostu wziac mapy turbosprezaki i policzyc sobie czy bedzie dobrze i gdzie zacznie ladowac?
Pozdrawiam
ps. pomijam sprawy stricte techniczne czy sie zmiesci i konieczonosc przerobek typu flansze itp
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

Lui pisze:1. Nie pasuje do kolektora wydechowego, w najprostszym wypadku musisz zrobić flnaszę przejśćiową, ale wtedy pewnie się już nie zmieśći

musiałbyś poprostu przyspawać nową flanszę do kolektora

tak bolt on to nie jest :)

2. Przewód olejowy trzeba będzie zmienić, najprawdopodobniej, bo turbo będzie miało dopływ na śrubę 12 a ihi ma na 10

3. resza przewodów to już zobaczysz, ja mam tak że przy zmianie reszta pasował, przerobić trzeba było lekko tą flanszę od odpływu (większy rozstaw śrub mocujących)

4. Downpipe musisz zmienić bo t3 ma inny

5. Jeżeli masz górne wybieranie w skrzyni to może ci się nie zmieścić kompresor....

6. moim zdaniem to ta turbosprężarka jest trochę za duża....
flansze starą odetne i wstawie nową :wink: martwi mnie tylko temat s tym wybierakiem bo kompresor jest naprawde duży :wink: a downpipe juz mam tylko nie wiem czy sie zmieści
ps. nie jest za duża :wink: auto bedzie śmigać raczej na 1/4mili więc takie rzeczy jak lag nie będą kłopotliwe
i pozostaje nierozwiązana sprawa z przeniesieniem odcięcia wyżej :twisted:
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

Quaki pisze:Panowie a ja mam taka mala dygresje a nie lepiej zamiast zgadywac czy bedzie dobrze poprostu wziac mapy turbosprezaki i policzyc sobie czy bedzie dobrze i gdzie zacznie ladowac?
Pozdrawiam
ps. pomijam sprawy stricte techniczne czy sie zmiesci i konieczonosc przerobek typu flansze itp
ale jeśli za wielka turbina się nie napędzi to nawet dobrze dobrany kompresor nie zacznie dmuchać......

wybranie kompresora to jedno a turbiny to inna sprawa....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Heh taka turbina do 1.3? eee przesada , ja do wiekszego silnika mam T3 i wystarczy :lol: No chyba ,ze celujesz w 300km to bedzie gites
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

celuje na razie w okolice 200ps :wink: jak sie znudzi to będzie co podkręcać pozatym po oglądaniu map różnych turbin to wynika że mogłem założyć mniejszą, tylko po co robić dwa razy jak szaleć to szaleć :lol: poprzedni właściciel troche namieszał a ja dokończe dzieła :P a moze skończy sie to efektownym wybuchem :twisted: i będzie wreście wiadomo ile ten silnik moze znieść :P
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

180km ten silnik moze zniesie , zwykla T3 (potencjal 250-260km) by stykla , ale moze masz okazje na taka to coz :D
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ