Ja jak szukalem tlokow to wzialem stary i pojechalem do krakowskiego auto szlifu , tam obadalismy 3 katalogi : goetze,nural i cos tam jeszcze , pomierzylismy stary i dobralo sie . Do czego szukasz tlokow ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
DeviL pisze:Ja jak szukalem tlokow to wzialem stary i pojechalem do krakowskiego auto szlifu , tam obadalismy 3 katalogi : goetze,nural i cos tam jeszcze , pomierzylismy stary i dobralo sie . Do czego szukasz tlokow ?
Potrzebował bym wymiary tłoków z rodziny DOHC z głowicą 16v
Zarówno z silnika wolnossącego jak i doładowanego.
Nie jestem w stanie nic dokładniej określić, dlatego że staram się dobrać coustom`owe tłoki do mojego auta
Heh ja tez mam 1.6 8v tylko turbo Powiem tak , nie ma sensu kombinowac z 16v , osiagi sa takie same , jedynie w 8v moze byc mniejszy moment obr , co nie jest takie zle
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
DeviL pisze:Heh ja tez mam 1.6 8v tylko turbo Powiem tak , nie ma sensu kombinowac z 16v , osiagi sa takie same , jedynie w 8v moze byc mniejszy moment obr , co nie jest takie zle
Nie wiem czy osiagi sa takie same, bo przeciez tipo 2.0 8v to 115 KM, a 2.0 16v to juz 150 KM
DeviL pisze:Heh ja tez mam 1.6 8v tylko turbo Powiem tak , nie ma sensu kombinowac z 16v , osiagi sa takie same , jedynie w 8v moze byc mniejszy moment obr , co nie jest takie zle
Nie wiem czy osiagi sa takie same, bo przeciez tipo 2.0 8v to 115 KM, a 2.0 16v to juz 150 KM
Ja mowie o turbo W wolnossaku zyskasz z 15km , tylko musisz chyba zmieniac glowice,walki,komputer,nie wiem jak z kolektorami wkoncu 8v ma inne kanaly niz 16v , jest sens tak sie bawic ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a