kupiłem zbiornik plastikowy kompletny (140pln używka) no i przy czyszczeniu wypadł mi do wanny czujnik poziomu paliwa i obłamały się dzyndzle 2 (jeden cińki drugi gruby), do czego one służą i czy będzie działać bez tych dzyndzli , albo jak je naprawić
Jeden dzyndzel,ten grubszy to zasysanie paliwa do pompy, a ten drugi(cieńszy)to powrot paliwa. Raczej bez tych dzyndzli czujnik sie nie przyda, ale może Twoj będzie pasował . Możesz sprobować tam wkręcić taki metalowy wentyl z dętki od motorynki "romet pony",jak mi się urwał ten dzyndzel to tak właśnie zrobiłem(bo klejenie plastikowego dzyndzla nie było na tyle szczelne i ciągle ciekło mi z powrotu).
gówno, mam pecha i tyle, zawsze coś mi się pierdzieli , zresztą dziś mój chyba pechowy dzień
a czy czujnok z obecnego zbiornia będzie pasował do tego plastikowego, narazie mam oryginalny dziurawy
Jeżeli w plastiku masz okrągłą dziurę(a masz ) to po drobnych przerobkach powinno wszystko pasować. A swoją drogą to już wiesz jak będziesz brał paliwko dla pompy ze zbiornika
a nie ma tam otworu od zbiornika do pompy , w zbiorniku jest przewód wlewu paliwa i spóstowy chyba , faktycznie z jednej strony są 2 otwory, ale z drugiej chyba powinien być jeszcze jeden, a w plastiku nie ma
zbiornik jest od 1.5 na wielopunktowym wtrysku, faktycznie miał być zbiornik od 45 na gaźniku (pewnie chodziło mu o łatwiejsze wyprowadzenie paliwa), no nic na błędach człowiek uczy się
dziś odgrzebałem z turbawki zaślepke od poziomu paliwa (ta w kabinie pod siedzeniem) i stwierdzam że też jest okrągłe (buć może będzie pasować) ale wychodzi tylko jeden przewód (są dwa), chyba ktoś kombinował przy zbiorniku przede mną
ziuzio pisze:I ma być tylko jeden -to powrot z regulatora ciśnienia paliwa, a pompa ssie z krućca na dnie znbiornika(zaraz obok pompy) .
to powiedz (widze że w temacie jesteś ) czy w plastiku da się zamontować ten kruciec , kurcze trzeba dziurawić, albo inny pomysł, z tego drugiego otworu wyprowadzić bokiem na dół, aj kurcze trzeba będzie kombinować
Najprościej będzie naprawić ten czujnik poziomu paliwa z dwoma dzyndzlami i tylko połączyć dzyndzel ssawny z pompą .
Drugą opcją jest zrobienie dziury w miejscu mniej więcej gdzie wychodzi oryginalnie kruciec do pompy UTcie, wkręcenie w to miejsce odpowiedniej śruby(tzn. z wywierconą dziurą w środku) na jakimś super kleju(cyjanopan odpada ), lub wersja trudniejsza-od wewnątrz dać nakrętkę na tę śrubę + z obydwoch stron uszczelki(dobre byłyby o-ringi odporne na benzynę i oleje). Oczywiście dobrze byłoby gdyby ta śruba sięgała w głąb zbiornika i była zakrzywiona(jak rozwalisz stary, oryginalny zbiornik to zobaczysz o co mi chodzi).