zmiana turbiny

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

emilszewczyk
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Nałęczow

zmiana turbiny

Post autor: emilszewczyk »

Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII

Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek :D Czy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Bez zmiany kolektora nie pasuje na 99%(oczywiście było pewnie kilka odmian tych turbin,ale te co ja widziałem nie pasowały). Ale to nie problem zrobić taki kolektor lub nawet dorobić tylko odpowiednią kryzę :wink: .
emilszewczyk
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Nałęczow

Post autor: emilszewczyk »

Dzieki bardzo za informacje teraz wiem na czym stoje
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Re: zmiana turbiny

Post autor: colin »

emilszewczyk pisze:Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII

Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek :D Czy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
Zadna k03 nie pasuje. Poza tym maja one wiekszy wydatek (okolice 200KM) niz seryje turbo. Jezeli bys juz jakas inna zakladal, to bron Boze nie ze zmienna geometria!
emilszewczyk
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Nałęczow

Post autor: emilszewczyk »

Dzięki za inf.Mam taki problem.W lublinie regeneruja turbo za 1400 full opcja, a taki miły Pan z Mielca sprzedaje turbo po regeneracji za 700-900, ale niestety nie ma takiej jak w Unolocie na wymiane.Może mi jedynie zregenerować starą z w tej samej cenie.Może są jakieś inne turba,które są ciekawszym rozwiazaniem i lepszym niż regeneracja serii, które pasują bez przerabiania kolektora. :hmm:
Awatar użytkownika
mops
"Cichociemny"
Posty: 272
Rejestracja: czw gru 02, 2004 4:22 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Wielkopolska / Polska
Kontakt:

Re: zmiana turbiny

Post autor: mops »

emilszewczyk pisze:Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem.Mam na imie emil jestem z Nałęczowa.Mam uno turbo 1.3 mkII

Mam taki problem, mam padniętą turbine w unolocie i obiło mi się o uszy, że podobno turbinka k03 ze zmiennymi fazami łopatek pasuje bez przerabiania kolektora i jakichkolwiek innych przeróbek :D Czy to prawda?Byłbym bardzo wdzięczny za informacje
1.Chyba nie podejdzie nic innego bez przerobek.

2. NA BANK NIE PODEJDZIE ze zmienna geometria lopatek (takie to tylko do diesli sie wklada)...
Niemiecki temperament - hiszpańska precyzja ;-)
spavatch
Użytkownik
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 9:32 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Re: zmiana turbiny

Post autor: spavatch »

mops pisze: 1.Chyba nie podejdzie nic innego bez przerobek.
W Kropie wykonuje sie taki zabieg ze zastepuje sie IHI VL7 Garrettem, bodajze T25 (ale tu nie jestem do konca pewien modelu), z tym ze na bank wiaze sie to ze zmiana kolektora...
Spavatch
Wrum-Psss-Zium CLUB

Vanishing Point GT ;]
colin
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: czw sty 20, 2005 12:58 am

Post autor: colin »

emilszewczyk pisze:Dzięki za inf.Mam taki problem.W lublinie regeneruja turbo za 1400 full opcja, a taki miły Pan z Mielca sprzedaje turbo po regeneracji za 700-900, ale niestety nie ma takiej jak w Unolocie na wymiane.Może mi jedynie zregenerować starą z w tej samej cenie.Może są jakieś inne turba,które są ciekawszym rozwiazaniem i lepszym niż regeneracja serii, które pasują bez przerabiania kolektora. :hmm:
Cos dziwnie pytasz o regeneracje... 1400 to jak ci nic z tego turbo nie zostalo chyba.
Pytales w reampoland? Ostatnio znajomy regenerowal mitsu turbine i kosztowalo kolo 800zl jak wirniki sa dobre.
emilszewczyk
Obserwator
Posty: 17
Rejestracja: sob lut 26, 2005 10:28 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Nałęczow

Post autor: emilszewczyk »

Wlasnie pytalem w reampoland i powiedzieli mi ta najgorsza opcje gdzie wszystko idzie do wymiany.Jak z walka da sie jeszcze cos zrobic to powiedzieli ze bedzie to kosztowac 850zl.jak z walkiem to od 300-600 zl wiecej.Jedynie w milecu za wymiane wszystkiego łacznie z walkiem powiedzieli mi ok 800zł. Ta cena bardziej mi sie podoba.A co to mojej turbiny to chyba juz nie bardzo jest co zbierac.Porzedni wlasciciel troche tanio go sprzedal i przystepnie zchodzil z ceny, ale teraz juz wiem dla czego.Luz na walku jest calkiem niazadowalajacy, trzeszczy piszczy jak sie wkreca.w tym tygodniu planuje udac sie do mielca i doprowadzic ja do porzadku.
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: zmiana turbiny

Post autor: Eagle »

mops pisze:
2. NA BANK NIE PODEJDZIE ze zmienna geometria lopatek (takie to tylko do diesli sie wklada)...
a wlasnie wkladaja do benzyn i to z dobrym efektem tylko to niejest plug and pray

i chyba jakis nowy silnik bodajrze VW ma zmienna geometrie w benzynce :D
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

A ja jestem za oryginałem, chyba że chcesz podciągnąc później znacząco moc. Jestem w tej samej sytuacji co ty ale zdecydowałem kupic nową(3050zł).
Co do regenerowanych za 800zł to poszukaj w googlach informacji o oszustach. Zadzwoń do turbo-tech.pl, bardzo mili panowie ci wszystko wyjaśnią.Powodzenia
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
ODPOWIEDZ