wydech zawieszenie
wydech zawieszenie
Witam szanowne grono
moje UT sypie sie jak dobrze zajechany traktor padla mi skrzynia i nie moge dostac urzywki
wszyscy znajomi mi mowia zebym kupil nowe autko proponowali mi nawet seata ibize 65 hp
normalnie smiac mi sie zachcialo
nie mam zamiaru pozbyc sie mojego gracika wiec od stycznia zaczyna sie wielka przerobka szrota
nowe blachy i co za tym idzie nowy kolorek prawdopodobnie pomarancz z gamy lamborgini nowy srodek kremowy welur deska rozdzielcza obszyta skora silnik do remontu ale chyba zostanie seryjny tylko turbinka podkrecona
i teraz pytanie chce sportowe zawieszenie nizsze o 60 mm od seryjnego jakie polecicie do tego autka i czy nie bede walil miska po ziemi
wydech tak myslalem nad dwoma koncowkami z lewej i prawj strony wie ktos moze czy jest miejsce pod podwoziwm zeby poprowadzic jakies rozgalezienie rury wydechowej :?:czy warto zrobic wlot na masce zeby powietrze lecialo odrazu na filtr
i co sie stanie jak bedzie padal deaszcz
to narazie tyle wiecej pytan wiecej jak bede myslal nad dalszymi przerobkami
pozdrawiam
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
miałem skrzynie, wziął ją Pumba, ale on ma jakąś inną też więc może z nim pogadaj
zawias -60mm jest ok, auto jest dość niskie, o parkowaniu na krawężnikach można zapomnieć
, ale z jazdą po normalnych nawet dość dziurawych i nierównych drogach nie ma problemu, problem jest jak trzeba przejechać przez jakiś idiotycznie zrobiony próg hamujący ( a są takie
) i na jakichś stromych zjazdach/wjazdach do garaży itp
ale i tak najniższą częścią jest wydech i to z nim tylko są kłopoty
o dwoch końcówkach zapomnij, raz że imo będzie źle to wyglądać, dwa że w uno dość kiepsko jest jeśli chodzi o przerabianie wydechu
jeśli chcesz byc orginalny to proponuje wydech z pod progu, albo z przedniego zderzaka
wlot jest dobrym rozwiązaniem, w uno nie ma seryjnie jakoś dobrze rozwiązanego nawiewu na filtr.... ale wlot musi być wlotem a nie ozdobą lub wylotem....
zawias -60mm jest ok, auto jest dość niskie, o parkowaniu na krawężnikach można zapomnieć
ale i tak najniższą częścią jest wydech i to z nim tylko są kłopoty
o dwoch końcówkach zapomnij, raz że imo będzie źle to wyglądać, dwa że w uno dość kiepsko jest jeśli chodzi o przerabianie wydechu
jeśli chcesz byc orginalny to proponuje wydech z pod progu, albo z przedniego zderzaka
wlot jest dobrym rozwiązaniem, w uno nie ma seryjnie jakoś dobrze rozwiązanego nawiewu na filtr.... ale wlot musi być wlotem a nie ozdobą lub wylotem....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
hmm a jakiej firmy najlepiej kupic zawiaszenie ma ktos moze takie
mowisz ze bedzie zle wygladal z dwoma koncowkami
szkoda ja mam slaba wyobraznie i nie moge sobie tego wyobrazic
terz myslalalem o wydechu z progu ale niestety polskie przepisy mowia ze rura musi wychodzic z tylu samochodu
ten wlot hmm jak to najlepiej zrobic kupic jakis z wlukna wyciac dziure i go wprawic czy lepiej naciac maske i formowac z blachy
teraz tak moja kasta oryginalnie miala silnik903 teraz z turbo jak mocniej rusze takie dzwieki z niej dochodza jakby silnik chcial pojechac sam a reszte zostawic
czy to jakos idzie wzmocnic
niestety klatka odpada bo potrzebuje wszytkie siedzenia 
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
dokładnie, wydech może być z lewej strony, przecież dużo ciężarówek autobusów i np. żuk tak ma
a zawias to polecić napewno proflexa, ohlinsa, bilsteina itp itd, tylko że wszystko raczej na zamówienie i od kilku(nastu) tyś zł wzyż
z takich przyźiemnych cen to dostępny jest jedynie chyba zawias apex'a i np. jakiś supersport
a zawias to polecić napewno proflexa, ohlinsa, bilsteina itp itd, tylko że wszystko raczej na zamówienie i od kilku(nastu) tyś zł wzyż
z takich przyźiemnych cen to dostępny jest jedynie chyba zawias apex'a i np. jakiś supersport
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
Lui
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
hamulce można założyć np. z fiata coupe turbo
a taki przyziemny zawias to koszt coś ok 900-1600zł chyba
chyba że chcesz same sprężyny to gdzieś 400-600zł
a taki przyziemny zawias to koszt coś ok 900-1600zł chyba
chyba że chcesz same sprężyny to gdzieś 400-600zł
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
Dobra ta druga opcjaLui pisze:
jeśli chcesz byc orginalny to proponuje wydech z pod progu, albo z przedniego zderzaka![]()
hamulce z coupe turbo hmm dobra opcja ale co za tym idzie duze koła
ale jak to ma jeździc szybko to niskie nie moze byc bo jakie nasze drogi są każdy widzi
ja polecam seryjne z uno turbo dobre tarcze i klocki i wystaczaja
- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
-
rosssssa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
A co się dzieje??wojtek pisze:witam pytanie w jakim przedziale cenowym mozna zrobic remont silnika tzn ile to mniej wiecej kosztuje chyba ktos juz robil takie cos
Bo ja też chce zrobić remonta
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa