Uno jezdzi, pierwszy problem, przerywa na dziurach
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Uno jezdzi, pierwszy problem, przerywa na dziurach
Wszystko fajnie pięknie uniacz śmiga b dobrze
ale jest jeden zonk, jade sobie powoli, autko podskoczy na jakiejś większe dziurze i nagle muł, albo chwilka przerwy, przerwie, szarpnie, albo czasami gasi się całkiem (obrotomierz się wyłącza) ale jedzie na biegu to po chwilce zapala z powrotem
dziwi mnie jedna rzecz, bo jak dziad gaśnie to wyłącza się obrotomierz
a przecież zapłon mam włączony silnik się kręci bo auto toczy się na biegu więc jakieś obroty powinny chyba być?? bo tak myśle że jak obrotów nie ma to problem jest w elektryce a nie w paliwie
co wy na to?
ale jest jeden zonk, jade sobie powoli, autko podskoczy na jakiejś większe dziurze i nagle muł, albo chwilka przerwy, przerwie, szarpnie, albo czasami gasi się całkiem (obrotomierz się wyłącza) ale jedzie na biegu to po chwilce zapala z powrotem
dziwi mnie jedna rzecz, bo jak dziad gaśnie to wyłącza się obrotomierz
a przecież zapłon mam włączony silnik się kręci bo auto toczy się na biegu więc jakieś obroty powinny chyba być?? bo tak myśle że jak obrotów nie ma to problem jest w elektryce a nie w paliwie
co wy na to?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Miałem to samo. sprawdz dobrze wiązke idącą do cewki zapłonowej.
Mi nie kontaktowała ta wtyczka w cewce ale moze to być również wina modułu przy cewce.
Mi nie kontaktowała ta wtyczka w cewce ale moze to być również wina modułu przy cewce.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
No jutro będzie przegląd instalacji
zauważyłem jeszcze jedną rzecz że pompa się wyłącza, to nie jest problem z paliwem bo pompe słysze non stop, z tyłu żadnej kanapy nic więc słychać jak bzyczy, jak przerwie to od razu pompa cichnie, pozatym mam pół baku paliwa
teraz jak wracałem to mozna było jechać tylko do 3 tyś obr/min jak się przekroczyło odrazu wyłączało zapłon (obrotomierz spada, albo podskakuje czasami)
pozatym aku padł
trzeba auto na pych zapalać, a kontrolka ładowania się nie świeci
posprawdzam jutro dokładnie wszystki kable bo pewnie tam problem jest
czym najlepiej przeczyścić styki, można to potem czymś popsikać nasmarować czy coś?
zauważyłem jeszcze jedną rzecz że pompa się wyłącza, to nie jest problem z paliwem bo pompe słysze non stop, z tyłu żadnej kanapy nic więc słychać jak bzyczy, jak przerwie to od razu pompa cichnie, pozatym mam pół baku paliwa

teraz jak wracałem to mozna było jechać tylko do 3 tyś obr/min jak się przekroczyło odrazu wyłączało zapłon (obrotomierz spada, albo podskakuje czasami)
pozatym aku padł

trzeba auto na pych zapalać, a kontrolka ładowania się nie świeci
posprawdzam jutro dokładnie wszystki kable bo pewnie tam problem jest
czym najlepiej przeczyścić styki, można to potem czymś popsikać nasmarować czy coś?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ale jakby padał alternetor to nie pojawiałby się ten problem na dziurach tylko ciągle
juz kiedyś w 1.0 i w 1.3T odkręciła mi się ta śruba rozruszniku co jest... może znowu
na twardym zawiasie różne rzeczy lubią się odkręcać
juz kiedyś w 1.0 i w 1.3T odkręciła mi się ta śruba rozruszniku co jest... może znowu
na twardym zawiasie różne rzeczy lubią się odkręcać

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Do styków w elektryce jest takie specjalne psikadełko.
Nie pamiętam jak się nazywa.
Nie pamiętam jak się nazywa.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
ta nakrętka co trzyma kable na rozruszniku trzymała się już tylko na połowie gwintu, pewnie to o to chodziło jade zaraz do miasta to sie okaże 

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
zapierdziela jak dziki już nic nie przerywa
ale aku sie rozładował, może na postoju jakieś zwarcie gdzieś jest, hmm
poztym dziwna rzecz się stała, stoję na światłach a tu nagle obroty zaczynają pływać 1,5 tyś - 2tyś, zielone, ruszyłem pełnym butem dogrzałem oponki
i potem już problemu nie było, ciekawe czemu tak 

ale aku sie rozładował, może na postoju jakieś zwarcie gdzieś jest, hmm
poztym dziwna rzecz się stała, stoję na światłach a tu nagle obroty zaczynają pływać 1,5 tyś - 2tyś, zielone, ruszyłem pełnym butem dogrzałem oponki


Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
obejrzałem kabel co idzie od alternatora do rozrusznika i jest w jedym miejscu przetopiona izolacja do samych drutów... pewnie się stykał z silnikiem i go rozładowywało i ładowanie też było kiepskie....
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl