kto sie dał sprać nexi w krk ??

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

kto sie dał sprać nexi w krk ??

Post autor: Lui »

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

nie wiem ale to nie ja :lol:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=622

ziuzio co ty?? nexi się dajesz?? :roll:
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
bubu_86
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: bubu_86 »

Może to był UT, ale diesel :lol:
Uno 1,3 Turbo 85'
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Nexia nawet z seryjnym silnikiem 1.5 smigala ostro , teraz z 2.0 jeszcze lepiej. Na 1.5 objezdzal punto hgt , eclipsa fwd 150km itp
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Dałem ciała:).
Szkoda się tłumaczyć czemu tak wyszło, kill to kill:).
Ale zapewne jeszcze nie raz spiknę się z Nexią, jak uporam się z moim wózkiem;).

Edit: Jedno ale, Ade wcale nie jechał do 2500rpm, bo za każdą zmianą biegu za Nexią był niebieskawy dymek;).
marcin77
Spamer :P
Posty: 553
Rejestracja: czw lut 17, 2005 9:48 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Białystok

Post autor: marcin77 »

na tym forum streetr.... koloryzują , jak niebieski dym leciał to musiał ostro po garnkach dawać :lol: , jak koleś poznał po dźwięku że to uno turbo :?: :lol: , dziś widziałem majoneza z uwalonym wydechem i też ładnie burczał, czyli miał turbo :?:
lancia dedra 2.0t
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Ale jakoś dalej nie moge sobie tego namalować.

Że Nexia 1,5 8V pokonuje 150Konną furę.


A tym bardziej obierzdza UT.
No niech będzie że to 2,0 jest ale dalej mnie się nie wydaje :roll:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
bubu_86
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: bubu_86 »

hehe, chyba ziuzio ruszał z "trójki" :lol: :lol:
Wniosek jest prosty: to jest w końcu UT i w najbardziej oczekiwanym momencie na kill coś sie w nim przytkało :?
Kiedy najbardziej zależy na mocy wtedy UT mowi "NIE"
Uno 1,3 Turbo 85'
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

UT chyba nie ma 150km , skoro ledwo wygralo z 136km calibra (200-300kg ciezsza) ? :wink:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Ziuzio, podaj swoją wersję jeśli możesz, bo zaczynam wątpić w potęgę mocy... ;)
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
McBanan
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: śr lis 23, 2005 10:51 pm
Miejscowość: CK Kielce
Auto: Uno 1.4T
Kontakt:

Post autor: McBanan »

niema co watpic w potege mocy :D bo ta moc napewno jest :twisted:
ale skoro ja na wykanaczajacym sie walku robilem takie cos:
http://www.wrzuta.pl/film/uArj4p4Bjz/

moje uno vs EVO VII wybebeszone ale z klatka
UT 1,4 Racing
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

rosssssa pisze:Ale jakoś dalej nie moge sobie tego namalować.

Że Nexia 1,5 8V pokonuje 150Konną furę.


A tym bardziej obierzdza UT.
No niech będzie że to 2,0 jest ale dalej mnie się nie wydaje :roll:
Nexia ma 2.0 z Kadzia, lekko podłubany, opis na sr.
DeviL pisze: UT chyba nie ma 150km , skoro ledwo wygralo z 136km calibra (200-300kg ciezsza) ?
Ledwo :lol: tak samo mogę napisać/powiedzieć że Nexia Adego ledwo mnie objechała, a nawet z mojej perspektywy to było tylko o pół długości do przodu, a wydech tak harczał jakby właśnie wylatywały tłoki tamtędy - ale nie piszę, bo kill to kill, reszta to fajna bajka na dodatek żeby miło się czytało:).
Poza tym moja fura nigdy nie była na hamowni, więc gdybanie co do mocy jest czysto bezsensowne :roll: , sam na takie pytania zawsze odpowiadam, że nie wiem, spekulując o ~100-115km.
Jak napisałem wcześniej, kill to kill; moja fura to padło i nie musi być super szybka codziennie, wystarczy jak jest na tip top na piątkowo-sobotnie wieczory i ledwo objeżdża takie Calibry(seria, 136km), A3(2.0tdi na 180km), Celici GT4(seria, 204km):) .

Co do mojej wersji:): niestety notorycznie zrywam linkę ręcznego, a tego hamulca używam do sprawnego startu(niestety jak strzelam ze sprzęgła, to przy 'sprawnym' ruszaniu półośki lubią się ukręcać), obecnie czekam właśnie na linkę, bo urwała się kilka dni temu:) - stąd lekko opóźnione starty; druga sprawa, że na codzień mam inne ustawienia w świni(są co prawda dwie mapy, ale jedna jest dla lpg, druga służy do odpalania na pb i w miarę szybkiego pomykania w razie potrzeby:)) - na codzień nie można sobie pozwolić, aby silnik pracował nierówno, spalał 25/100 i miał problemy z odpalaniem; trzeci powód znajdzie swój opis w projektach jak się sprawdzi:); a czwarty jest prozaiczny - coś mi stuka w okolicach mocowania przedniej kołyski do budy przy ostrym ruszaniu i hamowaniu, więc zbytniej świrki nie można uskuteczniać w obawie przed odjechaniem przodu od reszty fury :lol:
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Napisze tak.
Mój kolega z któy ciutek wygrywam, objechał ostatnio Cali 2,0T no w każdym bądź razie silnik LET.

Więc nie mówcie ze 150 konna cali objedzie uno może 1,0 tak ale nie UT

2,5 V6 też nie jeździ co z tego że ma 170-180KM.
I tak w plecy
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
ODPOWIEDZ