nadal przerywa zaraz go podpale

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

nadal przerywa zaraz go podpale

Post autor: wojtek »

witam jak juz pisalem podnioslem cisnienie doladowania :D ale po wcisnieciu gazu autko strasznie zaczyna przerywac :cry: pojechalem ustawic mieszanke tak jak pisaliscie ale to nic nie dalo wymienilem map sensor i tez nic :cry: jest ktos z Poznania albo w odleglosci powiedzmy 200 km i moze cos z tym zrobic chetnie dojade bo dostane palpitacji serca przy tym aucie :cry:a mechanicy w Poznaniu sa do d..y :wsciekly:
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

A jak ustawiałeś mieszankę??
Byłes na pomiarze AFR czy na stacji diagnostycznej??

Opisz dokładniej szarpanie.
Czy to jest takie leciutkie czy mocne?
Czy wystepuje w określonym zakresie obrotów czy zawsze?
itd
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

bylam w serwisie fiata :( i powiedzieli ze jest optymalnie ustawiony jest to bardzo mocne szarpanie az sie boje ze mi poduszki pod silnikiem rozwali :( jak wcisne pedal tak na trzy czwarte turbina sie wkreci i jest ok jak docisne pedal do oporu to wtedy sie zaczyna strzela w wydech i czarpie strasznie :( :(
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Hmm

Podjedz do jakiegoś tunera tak jak pisaliśmy poprzednio. w serwisie nie widzą co to afr. sprawdzaja na wolnych obrotach sklad mieszanki :roll: a to trzeba zrobić w czasie jazdy.


http://www.gekocars.pl/

myśle ze oni Ci wszystko powiedzą
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Objawy świadczą o zbyt bogatej mieszance, spróbuj maksymalnie wykręcić ten wkręt na przepływce; jak nie pomoże, to zdejmij ten plastikowy dekielek na przepływce(jeżeli masz 1.3T, zaś jeśli 1.4T to odkręć te cztery śrubki na przpływce i podnieś ecu, pod nim jest właśnie czarny dekielek:)) i przekręć taki czarny trybek(odpowiadający za naciąg sprężyny) o trzy ząbki zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Jeśli choć trochę się poprawi, to możesz się pobawić tą sprężynką, ale na początku tych zabaw zaznacz pierwotne położenie sprężyny(w razie gdybyś się pogubił w przestawianiu jej, pozwoli to wrócić do stanu wyjściowego i zacząć próby 'od nowa':)).
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

nic nie pomoglo :( :cry: ale zauwazylem ze jak zmniejsze cisnienie doladowania to dziala super :P tylko nie ma tej mocy :cry: :cry: co to jeszcze moze byc :?:
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

To spróbuj popuścić sprężynę w drugą stronę;), tylko pamiętaj o oznaczeniu pozycji początkowej:).
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

probowalem juz i nc zadnej zmiany :cry: tylko tam juz chyba ktos cos majstrowal bo na dekielku jest pelno sylikonu jeden bezbarwny i jakis czarny
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

A może masz za wysokie ciśnienie i czujnik Ci odcina? U mnie też tak było. że wskaźnik nie zdążył pokazać jeszcze nawet 0.4-0.5 bara, a odcinało zapłon, kangury, szarpanie i walenie w wydech. Po zmniejszeniu doładowania ustało i auto śmiga, a nie przerywa.
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Yannick pisze:A może masz za wysokie ciśnienie i czujnik Ci odcina? U mnie też tak było. że wskaźnik nie zdążył pokazać jeszcze nawet 0.4-0.5 bara, a odcinało zapłon, kangury, szarpanie i walenie w wydech. Po zmniejszeniu doładowania ustało i auto śmiga, a nie przerywa.
Moze map sensor ma wydajnosc do 1 bara doladowania , wtedy to by mialo sens , ale czy wtedy czujnik by nie padl ? :wink: :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Moze map sensor ma wydajnosc do 1 bara doladowania , wtedy to by mialo sens , ale czy wtedy czujnik by nie padl ?
Nie bardzo Cię rozumiem, bo mi chodziło o czujnik nadmiernego doładowania, który w UT odcina zapłon po przekroczeniu 0,85bara w kolektorze.
UT 1.3 T 88'
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

niestety to czujnik nie jest bo od dawna nie dziala :( nawet podlaczony nie jest :lol:
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Jedz do GEKO szybko dojda co jest. Licz sie oczywiście z tym ze kilka złotych zapłacisz.

Jezeli nie mawz daleko to podjedz, dobrze wytłumacz o co chodzi. Moze zrobią Ci to w 5 min.

Jezeli po zmniejszeniu doładowania jest oki to mało paliwa pewnie leje.
Bez AFR nic nie zrobisz
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
wojtek
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: pt sie 18, 2006 5:09 pm

Post autor: wojtek »

dzisiaj rano zostawilem furmanke u tuningowca :D :D zadzwonia o 15 czy cos sie dalo zrobic :D jak bede wiedzial to napisze co to bylo 8) 8)
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

U jakiego tuningowca?? GEKO czy gdzieś indziej??
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ