Turbina - odgłos siekania powietrza!

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Turbina - odgłos siekania powietrza!

Post autor: klimczok3 »

Jak w temacie,turbnka jest nowa jaka może by przyczyna? :?:
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Moze lopatki tra o obudowe , co moglo spowodowac popsucie sie uszczelniaczy albo jakies ziarenko . Zdejmij dolot i obadaj wirnik turbiny w jakim stanie jest
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Yannick »

Jak w temacie
Ja tak mam od zawsze (czyli ponad pół roku). Luzów brak, nie dymi i nie ma oporów jak kręcę wirnikiem przy pomocy ręki. Najbardziej to słychać między 2 a 3kobr. Potem cichnie na rzecz takiego fiuuuu. Ja sie przyzwyczaiłem...
UT 1.3 T 88'
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

słuchajcie to przecież nowa turbina ma jakiś miesiąc,to raczej nie możliwe żeby jż sie skończyła.Pozatym nie dymi nie bieże oleju,dolot jest suchy brak sladów oleju.Nie zwróciłem uwagi wcześniej, ale wydaje sie że od nowości tak pracuje!
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

klimczok3 pisze:słuchajcie to przecież nowa turbina ma jakiś miesiąc,to raczej nie możliwe żeby jż sie skończyła.Pozatym nie dymi nie bieże oleju,dolot jest suchy brak sladów oleju.Nie zwróciłem uwagi wcześniej, ale wydaje sie że od nowości tak pracuje!
Jaka turbina i czy nowa z fabryki czy nowa z regeneracji ? Skad ja masz ? Moze jakas podrobka by china ? Ale jesli miedzy 2-3tys obr masz objawy to pewnie cos jest zle zalozone , wiem ze przy dolotach zle zrobionych przy tych obr nastepuje rezonans , drgania i dziwne dzwieki. Zdejmij rure dolotowa do turbiny , i przejedz sie , przy okazji obadaj czy nie ma luzu jakiegos , i jak wygladaja lopatki . W niektorych wozidlach po lekkim podkreceniu doladowania turbiny glosniej pracuja
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

DeviL pisze:Jaka turbina i czy nowa z fabryki czy nowa z regeneracji ? Skad ja masz ? Moze jakas podrobka by china ?
Z tego co mówił to nówka sztuka prosto ze salony i orginał :wink:

DeviL pisze: Zdejmij rure dolotowa do turbiny , i przejedz sie , przy okazji obadaj czy nie ma luzu jakiegos , i jak wygladaja lopatki . W niektorych wozidlach po lekkim podkreceniu doladowania turbiny glosniej pracuja
Będzie ciężko bo ...
... do tej rury przyczepiona jest przepływka, a bez niej samochód nie jeździ :roll:
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Hmm to moze ta turbina juz tak ma , daj nazwe co to za turbo , cisnienie trzyma dobrze ? Moze turbiny sie "docieraja" ? :wink: :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

to oryginalna turbina IHITurbo do punto gt sprowadzał mi ją turbotech.pl.
Zaczynam wszystko sprawdzac, oby to była jakaś głupota :(
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

DeviL pisze: cisnienie trzyma dobrze ?
Ja się kawałek przejechałem i powyżej 5,5RPM troszke spada
Ale nieznacznie
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Chociaż to ciśnienie było sprawdzane tylko na wskaźniku seryjnym, który wg mnie jest niedokładny


klimczok3 daj numer gg na PW
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 22&start=0 byl taki temat z nowym turbo , zmiana dolotu do sprezarki pomogla
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Więc jak modyfikacja dolotu to może spróbuj
wyjąć tą rurke któa idzie od puchy z filtrem do prawej lampy.

Ja tak jeżdze
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
klimczok3
Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Post autor: klimczok3 »

co szkodzi spróbowac i od razu nowe filtry
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
ODPOWIEDZ