PGT przerywa na wysokich obrotach.Dlaczego
- klimczok3
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
PGT przerywa na wysokich obrotach.Dlaczego
jak w temacie.Powyrzej 4tyś przerwa i szarpie,nie zawsze...?
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Czy przy tym przerywaniu są jakieś charkterystyczne objawy np. brakującego zapłonu(choćby strzały w wydech) lub brakującego paliwa(np. spadajace do zera wskazania sondy lambda)?
Może jakiś czujnik nie podpięty, może jakiś wężyk pod/ciśnienia, może źle ustawiony WG lub zaworek od jego sterowania i odcina przy zbyt dużym doładowaniu(masz wskaźnik doładowania?)?
Może jakiś czujnik nie podpięty, może jakiś wężyk pod/ciśnienia, może źle ustawiony WG lub zaworek od jego sterowania i odcina przy zbyt dużym doładowaniu(masz wskaźnik doładowania?)?
- klimczok3
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
jak zapewne wiesz robiłem mini remont,wymieniłem turbine na nową , pierścienie i robiłem głowice.Wszystkie wtyczki są powpinane prawidłowo problem jest tylko z tym trójnikiem http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=817. może to ma jakiś wpływ. Auto zachowuje sie tak - pełny gaz,zaczyna sie zbierac i nagle szarpnięcie(jakby brak iskry)i dalej ciągnie. Pytanie mam jeszcze takie na starej turbinie miałem tak że musiałem wcisnąc pełny gaz żeby tlenu nabiła, a ta już bije po delikatnym wciśnięciu pedału gazu. I tak szczeże mówiąc nie wiem jak powinno byc?
I co wy na to?
I co wy na to?
PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
kOLEGA JAKIEŚ BAJKI OPOWIADADeviL pisze:Map sensor obadaj czy nie padl . U mnie jak padl to takie wlasnie byly efekty , nie krecil powyzej 4tys obr , i wogole padaka byla . Zmienilem i odrazu gites

Przecież w GT jest przepływomierz i raczej żadnego MAP SENSORA nie ma.
Modlić się żeby to nie przepływka

Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
- klimczok3
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Yaninnya Nie puszcza czarnego dymka.Co podejżewałeś?
Już mnie doprowadzi to auto do nerwicy.
Poddałem go tescikowi i okazało sie że turbinka daje chyba za duże ciśnienie i wtedy coś sie dzieje(coś ok 1.2bar).Może ten zawór upuszcza tlen ale dlaczego tyle pompuje?Przecież to nowa identyczna turbinka IHITurbo
Już mnie doprowadzi to auto do nerwicy.
Poddałem go tescikowi i okazało sie że turbinka daje chyba za duże ciśnienie i wtedy coś sie dzieje(coś ok 1.2bar).Może ten zawór upuszcza tlen ale dlaczego tyle pompuje?Przecież to nowa identyczna turbinka IHITurbo

PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
-
- Spamer :P
- Posty: 1343
- Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
- Miejscowość: krakooff
- Auto: Uno 1.4T
- Lokalizacja: krakooff
Strzał w wydech to efekt wypadającej iskry, dokładnie pooglądaj cewki, kable WN, wtyczki i czujniki od zapłonu.
A ile ładuje Ci ta turbina? Może po prostu za dużo(tak przy 4k rpm akurat powinien być największy peak doładowania) i odcina zapłon przy przekroczeniu wartości granicznej?
Nie wiem czy w PGT jest czujnik nadmiernego doładowania(taki czujnik wkręcany z prawej strony kolektora ssącego, z dwoma wychodzącymi kabelkami i śrubką do regulacji między tymi kabelkami), ale to może on się coś poprzestawiał w czasie remontu:)?
A ile ładuje Ci ta turbina? Może po prostu za dużo(tak przy 4k rpm akurat powinien być największy peak doładowania) i odcina zapłon przy przekroczeniu wartości granicznej?
Nie wiem czy w PGT jest czujnik nadmiernego doładowania(taki czujnik wkręcany z prawej strony kolektora ssącego, z dwoma wychodzącymi kabelkami i śrubką do regulacji między tymi kabelkami), ale to może on się coś poprzestawiał w czasie remontu:)?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
z tego co ja wiem to nie ma czujnika nadmiernego doladowaniaziuzio pisze:Strzał w wydech to efekt wypadającej iskry, dokładnie pooglądaj cewki, kable WN, wtyczki i czujniki od zapłonu.
A ile ładuje Ci ta turbina? Może po prostu za dużo(tak przy 4k rpm akurat powinien być największy peak doładowania) i odcina zapłon przy przekroczeniu wartości granicznej?
Nie wiem czy w PGT jest czujnik nadmiernego doładowania(taki czujnik wkręcany z prawej strony kolektora ssącego, z dwoma wychodzącymi kabelkami i śrubką do regulacji między tymi kabelkami), ale to może on się coś poprzestawiał w czasie remontu:)?
ja ladowalem swego czasu 1.8 bara jak mi jebnal wezyk od ebc do wg
auto jechalo do przodu bez przerywania ale nie ciagnelo jak powinno trzeba bylo odpuszczac z gazu zeby szybciej przyspieszal

co do przerywania ja bym byl za:
1. jakas nie szczelnoscia w wezykach od podcisnien
2. zle ustawiony zaplon - sprawdz ustawienia ustaw rozrzad na znakach reg i jest takie male gowno do ustawiania zaplonu patrzac na silnik po lewej na dole(obok cewek) ma szybke u gory, w srodku jest koleczko z rowkiem i na szybce jest znak i to musi byc ustawione razem z rozrzadem


fota zapozyczona od kolegi rossssa


Ostatnio zmieniony wt sie 01, 2006 11:35 am przez Eagle, łącznie zmieniany 1 raz.
Punto GT 2.0 8VT
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Niechcesz wiedzieć ile przepływka kosztuje. A MAPSENSORA u nas nie ma.klimczok3 pisze:A ico to ten map sensor i le ta przepływka kosztuje?
U mnie strzelał z wydechu jak olej szedł z odmy.DeviL pisze:Dobre pytanie co powoduje strzelanie z wydechu jesli silnik jest po kapitalnym remoncie , wszystkie elementy cacy ?Ustawienie zaplonu czy cos jeszcze?
Czyli jednak coś było nie tak z podciśnieniamiEagle pisze:z tego co ja wiem to nie ma czujnika nadmiernego doladowania
ja ladowalem swego czasu 1.8 bara jak mi jebnal wezyk od ebc do wg
auto jechalo do przodu bez przerywania ale nie ciagnelo jak powinno trzeba bylo odpuszczac z gazu zeby szybciej przyspieszal

Niech będzie zgadzam się na przedstawienie fotki mojego autorrstwa na forumEagle pisze:fota zapozyczona od kolegi rossssapozdro frend
i gdzies Ty byl??

Pokaż fotki


Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
bardziej sie oplaca zapodac smt6 i maparosssssa pisze:Niechcesz wiedzieć ile przepływka kosztuje. A MAPSENSORA u nas nie ma.klimczok3 pisze:A ico to ten map sensor i le ta przepływka kosztuje?

no bylo ale jak poskladalem to i tak daje w piku 1.6, musze teraz paliwa dolozyc i powinno byc cacyrosssssa pisze:Czyli jednak coś było nie tak z podciśnieniamiEagle pisze:z tego co ja wiem to nie ma czujnika nadmiernego doladowania
ja ladowalem swego czasu 1.8 bara jak mi jebnal wezyk od ebc do wg
auto jechalo do przodu bez przerywania ale nie ciagnelo jak powinno trzeba bylo odpuszczac z gazu zeby szybciej przyspieszal
a foty zapodalem o tu
http://www.unoturbo.pl/viewtopic.php?t=829
Punto GT 2.0 8VT
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
http://www.celkar.pl/Katalog/sosprzet/f8.html tutaj niby maja map sensora do fiata punto gt1370 turbo , ale to pewnie jakas dziwna wersja
U mnie strzela z wydechu jak wkreci sie na "jalowcu" na max pusci na ulamek sek i ponownie wdepnie do maxa (strzal,ogien)

Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a 
