Z serii mało mądrych ;)

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Yannick
Aktywny użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Z serii mało mądrych ;)

Post autor: Yannick »

Obejrzałem Tokyo Drift i takie mnie pytanie naszło: Driftował ktoś UT? Może jakieś wskazówki do efektownych sztuczek unolotem?
UT 1.3 T 88'
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Z serii mało mądrych ;)

Post autor: Eagle »

Yannick pisze:Obejrzałem Tokyo Drift i takie mnie pytanie naszło: Driftował ktoś UT? Może jakieś wskazówki do efektownych sztuczek unolotem?
ja proponuje mokra nawierzchnie i na lewej nodze czasem mozna ladnym slajdem poleciec czego by sie nie jeden wlasciciel rwd nie powstydzil

cieniasem latalem z m3 w deszczu i koles z mki byl mocno :shock: jak cienki bokim moze pojsc

a w zime to juz pelna zabawa :D
Punto GT 2.0 8VT
Awatar użytkownika
Pumba_bielsko
Aktywny użytkownik
Posty: 180
Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: bielsko-biała
Kontakt:

Post autor: Pumba_bielsko »

ja w tamtym tygodniu w bielsku przejechałem jakies 10 km bokiem wszyscy sie dziwili prosta droga moja alfa 156 bokiem rondo bokiem wszyscy :shock: jade 20 na godzine bokiem koła piszczą było troche śmiechu (potem troche roboty bo skrzywiły sie dwa wachacze poprzeczne i 150 zł lzejszy dobrze ze sam se to wymieniłem ale jeszcze zbierznośc:])
Uważajcie na agresywne krawężniki :wink:
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Z serii mało mądrych ;)

Post autor: KYS »

Eagle pisze:ja proponuje mokra nawierzchnie i na lewej nodze
Ciężko takim sposobem będzie... jednak w UT z tyłu są tarcze i na mokrym przy 'lewej' przód będzie blokował...

W CC to co innego :wink:
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184
Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Z serii mało mądrych ;)

Post autor: Eagle »

KYS pisze:
Eagle pisze:ja proponuje mokra nawierzchnie i na lewej nodze
Ciężko takim sposobem będzie... jednak w UT z tyłu są tarcze i na mokrym przy 'lewej' przód będzie blokował...

W CC to co innego :wink:
hehe tzn ze trzeba pogrzebac przy korektorze sily hamowania :D
Punto GT 2.0 8VT
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Re: Z serii mało mądrych ;)

Post autor: rosssssa »

Eagle pisze:hehe tzn ze trzeba pogrzebac przy korektorze sily hamowania :D
Najlepiej wywalić
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

na luźniejszych nawierzchniach na KJS ale uniaczem 1.0 udawało mi sie ładnie puszczać auto bokiem robiąc rybkę :)
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

W uno wystraczy sobie odpowiednio wyreguloać regulator siły hamowania czyli kolektor i bedzie niezła zabawa.

Robi się to tak ze tą łapkę co do niej jest sprężna ściąga się na max w dół do ziemi( 2 x 13 mm śruba) i wtedy wczesniej bierze tył niż przód.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
ODPOWIEDZ