Z serii mało mądrych ;)
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 281
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 9:31 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Brzesko
- Kontakt:
Z serii mało mądrych ;)
Obejrzałem Tokyo Drift i takie mnie pytanie naszło: Driftował ktoś UT? Może jakieś wskazówki do efektownych sztuczek unolotem?
UT 1.3 T 88'
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Z serii mało mądrych ;)
ja proponuje mokra nawierzchnie i na lewej nodze czasem mozna ladnym slajdem poleciec czego by sie nie jeden wlasciciel rwd nie powstydzilYannick pisze:Obejrzałem Tokyo Drift i takie mnie pytanie naszło: Driftował ktoś UT? Może jakieś wskazówki do efektownych sztuczek unolotem?
cieniasem latalem z m3 w deszczu i koles z mki byl mocno

a w zime to juz pelna zabawa

Punto GT 2.0 8VT
- Pumba_bielsko
- Aktywny użytkownik
- Posty: 180
- Rejestracja: ndz gru 11, 2005 12:26 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: bielsko-biała
- Kontakt:
ja w tamtym tygodniu w bielsku przejechałem jakies 10 km bokiem wszyscy sie dziwili prosta droga moja alfa 156 bokiem rondo bokiem wszyscy
jade 20 na godzine bokiem koła piszczą było troche śmiechu (potem troche roboty bo skrzywiły sie dwa wachacze poprzeczne i 150 zł lzejszy dobrze ze sam se to wymieniłem ale jeszcze zbierznośc:])
Uważajcie na agresywne krawężniki

Uważajcie na agresywne krawężniki

- KYS
- ' TDI '
- Posty: 310
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
- Miejscowość: Warszawa / Julianów
- Auto: Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Z serii mało mądrych ;)
Ciężko takim sposobem będzie... jednak w UT z tyłu są tarcze i na mokrym przy 'lewej' przód będzie blokował...Eagle pisze:ja proponuje mokra nawierzchnie i na lewej nodze
W CC to co innego

-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Z serii mało mądrych ;)
hehe tzn ze trzeba pogrzebac przy korektorze sily hamowaniaKYS pisze:Ciężko takim sposobem będzie... jednak w UT z tyłu są tarcze i na mokrym przy 'lewej' przód będzie blokował...Eagle pisze:ja proponuje mokra nawierzchnie i na lewej nodze
W CC to co innego

Punto GT 2.0 8VT
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Re: Z serii mało mądrych ;)
Najlepiej wywalićEagle pisze:hehe tzn ze trzeba pogrzebac przy korektorze sily hamowania
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
na luźniejszych nawierzchniach na KJS ale uniaczem 1.0 udawało mi sie ładnie puszczać auto bokiem robiąc rybkę 

Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
W uno wystraczy sobie odpowiednio wyreguloać regulator siły hamowania czyli kolektor i bedzie niezła zabawa.
Robi się to tak ze tą łapkę co do niej jest sprężna ściąga się na max w dół do ziemi( 2 x 13 mm śruba) i wtedy wczesniej bierze tył niż przód.
Robi się to tak ze tą łapkę co do niej jest sprężna ściąga się na max w dół do ziemi( 2 x 13 mm śruba) i wtedy wczesniej bierze tył niż przód.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki