turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.
Moderatorzy: KYS , ZibiUT
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184 Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Eagle » pt lip 21, 2006 3:15 am
nie no dziura w kanale dolotowym hmm tak troche nie bardzo
jak widac tylko na 2 kanalach i tylko tam gdzie od gory jest otwor gwintowany na srobe mocujaca 2 cz glowicy z walkiem
wy tez to macie?? bo pierwsze co mi przyszlo na mysl to to gowno zaspawac
Ostatnio zmieniony wt sie 01, 2006 11:41 am przez
Eagle , łącznie zmieniany 1 raz.
Punto GT 2.0 8VT
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446 Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo
Post
autor: rosssssa » pt lip 21, 2006 6:47 am
sprawdze i napisze ale teraz to mnie starci z łóżka zwlekli i jestem troszke nieprzytomny
Ale później pójde sprawdzić
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343 Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff
Post
autor: ziuzio » pt lip 21, 2006 8:18 am
Też to mamy:). I nawet to nie przeszkadza, a jeśli chcesz mieć pewność że nie ucieka Ci tam ciśnienie to osadź te dwie śruby na kleju:).
Eagle
Aktywny użytkownik
Posty: 184 Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
Miejscowość: Gdansk
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Eagle » sob lip 22, 2006 8:52 pm
ziuzio pisze: Też to mamy:). I nawet to nie przeszkadza, a jeśli chcesz mieć pewność że nie ucieka Ci tam ciśnienie to osadź te dwie śruby na kleju:).
na kleju to moze nie bo pozniej ich nie wykrece
raczej zapodam na czarny silikon
Punto GT 2.0 8VT
tomeQ
Obserwator
Posty: 15 Rejestracja: pt gru 31, 2004 2:13 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:
Post
autor: tomeQ » śr lip 26, 2006 8:27 pm
Typowa przypadlosc rozbieranych sohc, pare srub jest minimalnie innej dlugosci i jak sie je pomiesza to mamy efektowny dziubek w kolektorze. Jeden silnik tez tak przerobilem
ja dalbym sobie spokoj z uszczelnieniem tego, szkoda roboty.