
Jaki luz na zamkach pierścieni
- klimczok3
- Użytkownik
- Posty: 124
- Rejestracja: pt lip 14, 2006 6:14 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Jaki luz na zamkach pierścieni
Jaki luz na zamkach pierścieni kfalifikuje je do wymiany a jaki do szlifu cylindrów i wymiany na nowe tłoki? 

PUNTO GT!!! Raz na wozie, raz pod wozem!!!
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
twoje napewno nadają się do wymiany 
Sprawdz progi na tulejach cylindra.

Sprawdz progi na tulejach cylindra.
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
no to jak progi są niewyczuwalne to wymień tylko pierścionki.
A tak w ogóle to jaki masz przebieg???
A tak w ogóle to jaki masz przebieg???
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 184
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 1:48 am
- Miejscowość: Gdansk
- Lokalizacja: Gdańsk
ja bym przechonowal gladzie cylindrowe i nikogo sie nie pytal tak zeby nowa siatke narzucic, niech Ci odrazu pomierza czy nie ma owalizacji itd jest taki fajny miernik do tego a nie pamietam jak sie zwieklimczok3 pisze:teraz ma 137000km, w książce servisowej ostatni serv w niemczech przy przebiegu 92000km w 2001 roku.
Punto GT 2.0 8VT