spamerzy sa tutaj ??

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

fazzy pisze:Owszem. Moc i moment są powiązane ze sobą... ale... ;)
Są sposoby żeby jedno wzrosło bardziej niż drugie.
tego troszkę nie 'czuję'... :roll:

mocy nie mierzymy, tylko wylicza się ją mierząc moment...

jak zatem zmienić maksymalną moc nie 'ruszając' momentu :?:

rozumiem, że można ingerować w silnik, żeby osiągał maksymalny moment (a co za tym idzie i moc) przy różnych obrotach, ale jak zmienić moc nie ruszając momentu to nie rozumiem :?
fazzy
Użytkownik
Posty: 72
Rejestracja: sob gru 11, 2004 11:57 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa- Centrum

Post autor: fazzy »

...
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2005 7:03 pm przez fazzy, łącznie zmieniany 1 raz.
fazzy
Użytkownik
Posty: 72
Rejestracja: sob gru 11, 2004 11:57 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa- Centrum

Post autor: fazzy »

...
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2005 7:04 pm przez fazzy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

fazzy pisze:Dam Ci następujący przykład:
Audi A3 1,8T
Standard turbina K04, doładowanie 1,8 bar. Moc 299 KM, moment 560 Nm.
Zmiana na turbinę Gt28, doładowanie 1,4 bar. Moc wzrasta na 360 KM i moment spada na 470 Nm... rozumiesz o co mi chodzi...?
sądzę, że tu o to chodzi, że maksymalny moment zmalał, ale za to "przeniósł" się na inne obroty przez co zmieniła się moc

dobrze kombinuję :?: :wink:
fazzy
Użytkownik
Posty: 72
Rejestracja: sob gru 11, 2004 11:57 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa- Centrum

Post autor: fazzy »

...
Ostatnio zmieniony sob mar 19, 2005 7:05 pm przez fazzy, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

KYS pisze:
MadMaR pisze:Tragedia :cisza:

/7021,5416
a to niby skąd się wzięło?? :shock:

sądziłem, że dzielenie przez stałą wartość powstało z przeliczania funtostóp na niutonometry...
Stala sie wziela z wyprowadzenia wzoru na moc.
Awatar użytkownika
KYS
' TDI '
Posty: 310
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:50 pm
Miejscowość: Warszawa / Julianów
Auto: Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KYS »

MadMaR pisze:Stala sie wziela z wyprowadzenia wzoru na moc.
to ja poproszę o wyprowadzenie - bo ja znam tylko takie, gdzie wychodzi /5252
Awatar użytkownika
MadMaR
Swistak
Posty: 99
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:08 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MadMaR »

KYS pisze:
MadMaR pisze:Stala sie wziela z wyprowadzenia wzoru na moc.
to ja poproszę o wyprowadzenie - bo ja znam tylko takie, gdzie wychodzi /5252
/5252 jest kiedy moment podajesz w "lb-ft"

Wzor na moc krecacego sie kola wyprowadz sam :D
ODPOWIEDZ