Gasnie,gasnie, gasnie :(((

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

moby85
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 16, 2006 3:19 pm

Gasnie,gasnie, gasnie :(((

Post autor: moby85 »

Witam!
Kupilem Uniacza 1.0 na monowtrysku i mam ogromny problem.Wiem ze temat byl juz poruszany wiele razy ale moze ktos mial identycznie
A wiec...auto falowalo na obrotach, na luzie, wiec wymienilem krokowca ale jest lepiej ale ciagle gasnie.
Po wypuszczeniu auta na luz gasnie na kazdych swiatlach.Raz lepiej raz gorzej.Czasem chodzi nie gasnie ale pracuje nierowno.Co to moze byc??
Moze ktos mi podpowie bo na podpiecie do kompa na razie nie mam siana :(
Zauwazylem ostatni ze jakis wplyw na prace silnika ma wilgoc.Po deszczu zawsze gasnie po wypuszczeniu na luz a przy slonecznej pogodzie nie gasnie ale obroty i tak sa nierowne...
Please o pomoc...
pzdr
bubu_86
Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: czw mar 23, 2006 11:10 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: bubu_86 »

Siemanko!

To jest forum Uno Turbo i z reguły nie zajmujemy sie "zwykłymi" uniaczami. Masz moze założoną instalacje LPG - moze to być przyczyną (przykręcony gaz, zapchany filtr powietrza, za duzo powietrza, itp.). Ewentualnie moze być przytkana jakaś dysza - moj starszy miał tak w swojej furce.

Pozdro
Uno 1,3 Turbo 85'
Lui
Spamer :P
Posty: 1445
Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: Lui »

sam wtrysk nie ma na to wpływu na gaźniku mam to samo :)

też tylko jak jest wilgotno

wcześniej jak miałem podobne objawy winne było odpowietrzanie baku... odkręcałem korek - pssssssssssyt - chwila rozrusznikiem zakręcić i dalej jazda...

jak jezdziłem w zimie do szkoły to zawsze gasło mi na tych samych światłach po ok 5km jazdy, trzeba było trzymać auto na gazie.... dojezdzałem do szkoły jeszcze z 500m na parkingu musiałem dawać ssanie, jak nie dałem to gasło...

pozniej zacząłem wyłączać silnik jak stałem na tych światłach na czerwonym... jak postał to po ponownym zapaleniu jechał dalej jak złoto :)

co to sie dzieje nie wiem do dziś, poprostu się przyzwyczaiłem, choć czasem bywa wkurzające jak np. na sylwestra auto zatrzymało się w lesie na zadupiu :?
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
moby85
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 16, 2006 3:19 pm

Post autor: moby85 »

uniacz nie ma gazu...sorki ze tu wam truje ale juz mam dosyc humorow uniacza...czy to jest wina np kabli swiec czujnika temp. ??
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A krokowy jest założony zgodnie z kierunkiem?? Sprawdź to:).
moby85
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 16, 2006 3:19 pm

Post autor: moby85 »

Wiem ze to moze glupie pyt. ale co to znaczy zgodnie z kierunkiem??
Jest tak samo zalozony jak stary...tak mi sie przynajmniej wydaje...:)
Jakas podpowiedz...
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Większośc sliników krokowych działa w określonym kierunku - jest to oznaczone strzałką na obudowie, kierunek ten musi się zgadzać z kierunkiem przepływającego do silnika powietrza:).
moby85
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: wt maja 16, 2006 3:19 pm

Post autor: moby85 »

Czyli jest mozliwosc zalozenia zle krokowca??
Bo teraz zwatpilem czy jest dobrze zalozony:)
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1343
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

Jest to możliwe, często są np. różne średnice wejścia i wyjścia, ale czasem po prostu poza strzałką nic nie sugeruje kierunku założenia:).
ODPOWIEDZ